قائم مقام تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هیچ اولتیماتومی به ویسی داده نشده است و ما همانند کوه زاگرس پشت این مربی خوب و جوان ایستاده‌ایم.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ویسی همچنان هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان را بر عهده می‌گیرد و ما همیشه مثل یک کوه پشت این مربی خوب و جوان هستیم و از او حمایت خواهیم کرد.

قائم مقام تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه چه دلایلی وجود دارد که تیم استقلال خوزستان نتیجه نمی‌گیرد عنوان کرد: تیم استقلال خوزستان بازیهای خوبی را تا به اینجا ارائه داده ولی ممکن است اشتباهات داوری در این تیم صورت گرفته باشد که زیاد مهم نیست چرا که از بازی‌های تیم استقلال خوزستان رضایتمندی کامل داریم و امیدواریم در بازی‌های آینده و تلاش کادر فنی بتوانیم نتایج قابل قبولی را رقم بزنیم.

وی همچنین درباره محرومیت روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان بیان کرد: محرومیت روشنایی 2 جلسه بود که به اتمام رسیده است و در بازی بعدی مقابل تیم پدیده مشهد می‌تواند روی نیمکت بشیند و در بازی حضور داشته باشد.

پورکیانی همچنین درباره وضعیت دروازه‌بان این تیم که مشکوک بیماری هپاتیت بود اظهار داشت: آزمایش‌های لازم برای پیگیری بیماری این دروازه‌بان انجام شده و طی جواب‌های داده شده مشخص است که این دروازه‌بان هیچ بیماری ندارد و برای در این تیم مشکلی نیز نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: کارت بازی برای این دروازه‌بان صادر شده است فقط در بازی در مقابل پدیده به علت اخراج شدنش در بازی قبل حضور نخواهد داشت ولی در بازی‌های بعدی این دروازه‌بان در تیم قرار دارد و به بازی خود ادامه می‌دهد.

قائم مقام تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه هواداران از تیم استقلال خوزستان ناراضی هستند و به ویسی توهین کرده‌اند بیان کرد: هواداران استقلال خوزستان همیشه این تیم را تشویق کرده‌اند و کسانی که به مربی یک تیم اهانت می‌کنند از مخالفان نه از دلسوزان تیم هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار