استاندار ایلام گفت: سرمایه گذاران سوئدی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در ساخت واحد پتروشیمی در شهرستان چرداول اعلام کرده اند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ و  به نقل از پایگاه خبری استانداری ایلام، «محمدرضا مروارید» در دیدار با سفیر ایران در سوئد  گفت: استان ایلام از قابلیت ها و ظرفیت های بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است و در صورت علاقه مندی سرمایه گذاران سوئدی می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد.
وی افزود: مدیریت ارشد استان آمادگی دارد در هر حوزه ای که سرمایه گذاران تمایل داشته باشند همکاری های لازم ارائه شود.
سفیر ایران در سوئد نیز از علاقه بسیار سرمایه گذاران سوئدی برای سرمایه گذاری در ایلام خبر داد و یادآور شد: بسیاری از افراد در سوئد تمایل دارند با حضور در استان با توجه به قابلیت ها و پتانسیل هایی که ایلام دارد، سرمایه گذاری کنند.
حمیدرضا شاکری نیاسر همچنین به صورت ویژه از سرمایه گذاری برای ایجاد یک واحد پتروشیمی در چرداول خبر داد و گفت: سرمایه گذاران سوئدی تمایل دارند در این شهرستان برای ایجاد یک واحد پتروشیمی سرمایه گذاری کنند که در این رابطه ارتباطات لازم را برقرار و برای حضور سرمایه گذاران تلاش خواهیم کرد.
وی اعلام آمادگی کرد مقدمات لازم برای سفر سرمایه گذاران سوئدی به ایلام و آشنایی با این استان و قابلیت ها و ظرفیت های آن برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف همکاری های لازم را صورت دهد.
روند توسعه و ورود سرمایه گذاران برای شکوفایی و کمک به رشد ایلام با پیگیری های دامنه دار استاندار دولت دبیر و امید در مدت 35 سال پس از انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.
به مدد این پیگیری ها و رایزنی ها در کمتر از یک سال گذشته افزون بر 70 گروه و هلدینگ سرمایه گذاری داخلی و خارجی وارد استان شده اند که همه این تلاش ها نوید بخش افق های روشن توسعه ای و برون رفت استان ایلام از چرخه تاریخی فقر و محرومیت است.
 
 
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.