به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق این قرارداد، لوگوی "هایسنس" در گرندپری های ایتالیا، ابوظبی و آمریکا بر روی اتومبیل های لوتوس خواهد بود.
"هایسنس" در بازارهای تلویزیون، وسایل خانگی، موبایل و وسایل ارتباط جمعی یکی از بزرگان این صنعت است.
مدیر ارشد لوتوس درباره این قرارداد گفت: از اینکه با "هایسنس" فعالیت های متقابل داریم، هیجان زده ایم.
لین لان هم از "هایسنس" عنوان کرد: از اینکه در ایتالیا، ابوظبی و آمریکا همراه با فرمول یک هستیم خوشحالیم. فرمول یک و به خصوص لوتوس پتانسیل بالایی دارند. برای همکاری با آنها ثانیه شماری می کنیم.
انتهای پیام/