ال جی نیز به تبعیت از سامسونگ تا شروع IFA2014 صبر نکرد و از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد، محصولی که اولین ساعت دنیا با صفحه نمایش واقعا گرد به شمار می‌رود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، G Watch R به پلتفورم Android Wear مجهز شده است، صفحه نمایش گرد این ساعت، پلاستیکی 1.3 اینچی از نوع P-OLED با رزولوشن 320 در 320 پیکسل می‌باشد.

ال جی مدعی شده است که عملکرد این صفحه نمایش حتی در زیر نور آفتاب فوق العاده است، البته قبلا نیز شرکت موتورولا ساعت زیبای موتو 360 را با صفحه نمایش گرد معرفی کرده بود که تفاوت آن با Watch R در نوع صفحه نمایش آن است، صفحه ساعت موتو 360 کاملا گرد نیست و به کمک قاب گرد شده است، پرچه این موضوع در عملکرد آن تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

نسل دوم ساعت هوشمند ال جی به استاندارد IP67 مجهز شده است که این گجت را در مقابل ورود آب و گرد و غبار مقاوم می کند، همچنین این ساعت برای ورزشکاران نیز مناسب می باشد به طوری که می تواند گزارشی از فعالیت های ورزشی کاربر از جمله میزان کالری مصرفی و مسافت طی شده را نشان می‌دهد.

یکی از سنسورهایی دیگری که در G Watch R به کار گرفته شده است، سنسور PPG یا پلتیسموگرافی است که وظیفه ی ان شمارش تعداد ضربان قلب کاربر می باشد، پردازنده ی به کار رفته در این ساعت 1.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون به همراه حافه ی رم 512 مگابایتی و حافظه ی داخلی 4 گیگابایتی  است، گرچه صفحه نمایش این ساعت از Gear S کوچک تر است اما باتری به کار رفته در آن با ظرفیت 410 میلی آمپر حجیم تر از منبع تغذیه Gear S می باشد. ال جی در طراحی این ساعت از یک فرم ضد زنگ از جنس استیل استفاده کرده است، همچنین بند چرمی قابل تعویض آن زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. هنوز قیمت این محصول و زمان دقیق عرضه آن به بازار اعلام نشده است که باید در نمایشگاه IFA منتظر آن باشیم.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار