مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: محیط‌بانان نمونه و تلاشگران عرصه‌های سبز استان کرمانشاه در جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی منطقه دو کشور تقدیر شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ تورج همتی امروز گفت: جشنواره رضوی فرصت ممتازی برای پیوند آموزه‌های زلال و ارزشمند رضوی و جذابیت هنر در ترویج رفتارهای محیط زیستی و مشارکت همگانی در امر مهم حفاظت محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه افزود: جشنواره فوق با توجه به هم‌پیوندی و رویکرد دینی در امر حفاظت محیط زیست به پیشگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست کمک می‌کند.

به گفته وی، سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استان‌های شرکت کننده در سومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی را به پنج منطقه تقسیم کرده که استان‌های کرمانشاه، خوزستان، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری  و ایلام در یک منطقه قرار دارند.

همتی افزود: این جشنواره‌ها به‌طور معمول در سه بخش، عکس (آماتور و حرفه‌ای)، نقاشی کودکان و خاطره‌نویسی برگزار و هر ساله یکی از این استان‌ها به‌عنوان دبیرخانه انتخاب می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در آیین اختتامیه سومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی که همزمان با روز محیط‌بان به میزبانی استان ایلام برگزار شد، محیط‌بانان نمونه غرب کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گفته وی، در این مراسم از محیط‌بانان نمونه استان کرمانشاه، رضا علیمحمدیان و فرامرز عزیزی تقدیر به‌عمل آمد و همچنین در بخش پوستر جشنواره  نیز حمید قالی‌جاری از استان کرمانشاه به‌عنوان نفر سوم جایزه و تندیس جشنواره را دریافت کرد/ش/ن. 

برچسب ها: کرمانشاه ، جشنواره ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.