آیت الله هاشمی شاهرودی مطرح کرد:

لزوم توجه به توصیه های رهبری و برنامه ریزی اجرایی براساس آن ها

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:مقام معظم رهبری در اجلاس گذشته خواسته هایی از مسئولان نظام داشته اند که امیدواریم دست اندرکاران آن ها را حاصل کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ؛آیت الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری که عصر امروز در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد با اشاره به این که اجلاسیه خبرگان در هفته دولت به خوبی برگزار شد گفت: از حضور آیت الله مهدوی کنی به دلیل بیماری محروم بودیم و از حضور ایشان نتوانستیم فیض ببریم همچنین آیت الله مومن، آیت الله باریک بین، آیت الله شاهچراغی ،آیت الله سیدمحمد حاتمی به دلیل بیماری حضور نداشتند.  
 
وی ضمن تشکر از حضور اعضا در اجلاس خبرگان تصریح کرد: در این اجلاس دو مهمان عزیز از شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی امنیت ملی حضور داشتند که از وجود آن ها بهره بردیم.
 
نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: مقام معظم رهبری در اجلاس گذشته خواسته هایی از مسئولان نظام داشته اند که امیدواریم دست اندرکاران بتوانند آن ها را حاصل کنند.  
 
وی ادامه داد: دغدغه های عمده درباره تهاجم فرهنگ غرب و مسائلی از قبیل حجاب و کنسرت ها بود و دغدغه دیگر خطر کاهش نرخ جمعیت و جلوگیری از برنامه هایی بوده که در آن اثر می گذارد.  
 
هاشمی شاهرودی بیان داشت: نکته بعدی لزوم توجه به توصیه های رهبری و برنامه ریزی اجرایی براساس آن ها است.  
 
نایب رئیس اول مجلس خبرگان در پایان خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی، بیکاری و خروج برخی از نخبگان به دلیل نبود شغل مناسب از مسائل دیگری بود که در اجلاس بررسی شد.  


انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، شاهرودی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار