استاندار کرمانشاه گفت: باید برای مراسم آغازین سال تحصیلی جدید از افراد نخبه ، خلاق و کارآفرین دعوت شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛  ابراهیم رضایی افزود:برای مراسم امسال باید دگرگونی و تغییر روش صورت گیرد و از وجود کرمانشاهیان موفق در دانشگاه ها و مراکز علمی مانند جشنواره خوارزمی استفاده گردد که این موضوع بدون شک در راستای تلاش بیشتر از سوی دانش آموزان برای پیشرفت آنها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای سخنرانی مراسم آغازین سال تحصیلی جدید باید به دنبال تاثیرگذاری باشیم گفت: باید برنامه های مراسم آغازین سال تحصیلی به حداقل برسند و برنامه های جذاب و اثرگذار مورد توجه قرار گیرند تا برای دانش آموزان جذاب و ارائه طریق باشد.

رضایی  گفت: برنامه های آغازین سال تحصیلی 93_94 تحت عنوان پروژه مهر صورت می گیرد و در این مراسمات نکته نظرات استاندار محترم را عملیاتی خواهیم کرد.

جایگاه استان کرمانشاه در خصوص جایگاه علمی در کشور در مجموع 5 گروه آزمایشی در کنکور سال 1392 رتبه یازدهم است که این موضوع بیانگر این مطلب است که نمره و تراز علمی دانش آموزان استان کرمانشاه نسبت به دیگر دانش آموزان استان های دیگر از وضعیت خوبی برخوردار است اما متاسفانه جایگاه استان در جدول رتبه بندی درصدهای قبولی رتبه 31 کشوری است در حالیکه میانگین کشوری هفدهم است./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، کارآفرین ، موفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.