شهرداری ناحیه 3 منطقه 12، از بر پایی ایستگاه‌های فرهنگی دهه کرامت در بازار بزرگ تهران خبر داد

 حسن‌مشتاق، شهردار ناحیه 3 شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بر پایی ایستگاه‌های فرهنگی دهه کرامت در بازار بزرگ تهران و ناحیه 3 منطقه 12 در دستور کار شهرداری ناحیه 3 شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) از 6 تا 16 شهریور ماه سال 93 در بازار بزرگ تهران و ناحیه 3 منطقه 12 در دست اجرا است.

مشتاق اظهار داشت: در این طرح ایستگاه‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی، مذهبی و صلواتی در بازار بزرگ تهران و ناحیه 3 منطقه 12 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره فرهنگی و سراهای محلات بازار بزرگ تهران و ناحیه 3 منطقه 12 بر پا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بر پایی ایستگاه‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی، مذهبی، و صلواتی در بازار بزرگ تهران و ناحیه 3 منطقه 12، برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا(ع) بازار بزرگ تهران و ناحیه 3 منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.

مشتاق خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از امامزادگان بازار بزرگ تهران و ناحیه 3 منطقه 12 همزمان با دهه کرامت، برگزاری کار‌گاه‌های آموزشی مرتبط با دهه کرامت، حضرت معصومه(س)، امامزادگان، حضرت صالح‌بن‌موسی(ع)، حضرت احمد‌موسی شاهچراغ (ع) و امام رضا(ع) برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، ورزشی، مذهبی و آموزشی پیرامون مباحث دهه کرامت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: دهه ، کرامت ، بازار ، ولادت ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار