رای کمیته اخلاق در مورد بازیکنانی که علیه قلعه نویی صحبت کرده بودند اعلام شد و استقلالی ها و این مربی از این رای ابراز نارضایتی کردند و اعتراض اصلی شان به عدم اعلام رای نکونام برمی گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،استقلالی ها معتقدند که نکونام اولین متهم این پرونده است اما هنوز هیچ اقدامی در خصوص وی انجام نشده واین بازیکن بدون هیچ جریمه ویا مورد این چنینی به فعالیت خود ادامه می دهد.این در حالی است که حضور وی در لیگ اسپانیا و بازی کردنش در یک تیم اروپایی وضعیت را برای وی تغییر داده است زیرا مسوولان معتقدند که نمی توانند در غیاب وی رای صادر کنند و از طرفی استقلالی ها معتقدند که تخلف وی مشخص است و رای این بازیکن باید هرچه سریعتر اعلام شود تا دیگر بازیکنان از وی پیروی نکرده و مدعی نشوند.

گفتنی است باشگاه استقلال بنا به درخواست سرمربی این تیم شکایتنامه خود را به دادسرا ارسال کرده است تا از این طریق پیگیر ماجرا شوند زیرا آبی ها معتقدند که کمیته اخلاق تصمیم بر برخورد جدی با خاطیان را ندارد و این به ضرر قلعه نویی تمام می شود.


حاتمی هم به لیست قلعه نویی اضافه شد

تمام رانده شده ها در یک صف!

پس از اعلام ادعای چند بازیکن تیم استقلال و رسیدن پرونده این نفرات به دادگاه و کمیته اخلاق در حال حاضر به شمار مخالفان قلعه نویی افزوده می شود.

پس از صحبتهای نکونام و تایید ادعای وی توسط رحمتی موسوی و کعبی حالا نوبت به یک استقلالی دیگر رسیده است که زمانی در این تیم حضور داشت و حتی با استقلال قهرمان نیز شده است.

گفتنی است فرزاد حاتمی جزو نفراتی است که با شرایطی خاص استقلال را ترک کرد زیرا وی بدلیل گلزنی و عملکردی که در ترکیب این تیم داشت تصور جدایی نداشت اما تصمیم قلعه نویی رفتن وی از تیم بود و این موضوع حتی به دعوای لفظی وی با استقلالی ها و سرمربی تیم نیز منجر شد.

این در حالی است که وی پس از جدایی از استقلال به پرسپولیس رفت تا با این اقدام آبی ها را محکوم کند و البته از این تیم نیز کنار رفت.
شایان ذکر است اتفاقات و اختلافات میان وی با قلعه نویی در حالی رخ داد که وی پس از گذشت مدتها از دعوای میان بازیکنان و قلعه نویی به این بحث ورود کرده است و تمام صحبتهای نکونام را تایید کرده تا نفر بعدی باشد که قلعه نویی وی را به دادگاه می کشاند.

ناامیدی قلعه نویی از وضعیت خسرو حیدری
امسال هم مانند پارسال!

خسرو حیدری هافبک استقلال پس از انجام چند بازی ایده آل برای این تیم دچار مصدومیت شد تا بحثهایی درمورد مصدومیت دوباره اش در تیم مطرح شود.

سرمربی تیم استقلال با شرایطی خاص روبروست زیرا وی اکثر نفراتش را در اختیار ندارد و در مورد حیدری نیز وضعیت برای وی متفاوت است زیرا این بازیکن در بازیهای این تیم از ابتدای فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و این مسئله سرمربی تیم را نگران کرده است.
گفتنی است قلعه نویی در خصوص مصدومیت این بازیکن با پزشکان استقلال صحبت کرده است و نگران بوجود آمدن شرایطی مشابه وضعیت این بازیکن در فصل گذشته است به همین دلیل از پزشکان تیم درخواست کرده است تا به وی فشار زیادی وارد نشود تا مصدومیتش هر چه سریعتر بهبود یابد و اتفاقات قبلی تکرار نشود.

گفتنی است سرمربی استقلال در صورتیکه شرایط قبلی تکرار شود از بهترین مهره تیمش ناامید می شود زیرا حیدری در صورت تشدید مصدومیت برای استقلال بازیکن نمی شود و مصدومیتهای پیاپی آمادگی را از وی دور می کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار