کارشناس فوتبال در خصوص قرارداد کی‌روش گفت: کی روش مربی بزرگ و توانمندی در عرصه‌ی فوتبال ما است.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کی روش مربی خوب برای تیم ملی محسوب می‌شود ولی فوتبال ما دچار مشکل  اساسی است اگر قرار است هزینه‌ای برای تیم ملی شود این هزینه باید معقول و به جا باشد.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولان فوتبال باید ببینند تیم ملی در کل چه قدر هزینه در بر دارد تا بخش مشخصی از آن را برای جذب مربی اختصاص دهند.هزینه‌ای که برای مربی در نظر گرفته‌ می‌شود باید در چارچوب مشخصی باشد و این هزیه مفید برای مسئولان باشد.

درودگر در مورد این که اگر با کی روش به توافق نرسیدند مربی داخلی خوب است یا خارجی تصریح کرد: به نظر من مربی خارجی صلاحیت و توانایی بیشتری برای مربی گری تیم ملی دارد.

وی در ارتباط با این که با این شرایط تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا به موفقیت برسد گفت: با برنامه‌ریزی‌ دقیق و حمایت و سازماندهی مشخص و برگزاری اردو دست یافتن به امر امکان پذیر می‌شود.

مدیر عامل نساجی مازندران در رابطه با صحبت‌های محمدی که تا 5ماه آینده 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود بیان کرد:‌بعید می‌دانم که این دو باشگاه در این مدت زمانی به بخش خصوصی واگذار شود.

وی در خصوص واگذاری بخشی از سهام سرخ آبی‌ها به پیشکسوتان گفت: پیشکسوتان سابقه فوتبالی خوبی دارند و می‌توانند در اداره این دو باشگاه به مسئولان کمک کنند به نظرم ایده مناسبی است که بخشی از سهام باشگاه به پیشکسوتان داده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌امید دارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود تا تیم ملی بتواند با هدایت سرمربی جدید در جام ملت‌های آسیا بازی‌های درخشانی مقابل حریفانش ارائه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار