رییس کلانتری 116 مولوی از دستگیری دو برادر سارق هنگام زورگیری از یكی از شهروندان در خیابان عبدالهی خبرداد و گفت: متهمان هنگام ضرب و شتم با مالباخته شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سیف اله نوایی رییس کلانتری 116 مولوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان در این منطقه دایره تجسس كلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی منطقه جرم خیز آغاز نمودند.

رییس کلانتری 116 مولوی ادامه داد: عصر روز گذشته ماموران این یگان هنگام گشتزنی در محدوده مذكور بودند كه شاهد درگیری سه نفر شدند .

وی افزود: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیك شدند،كه دو نفر از آنها به محض مشاهده واحد گشت متواری شدند که با فرار آنها عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و با طی کردن مسیر كوتاهی ماموران موفق شدند متهمان را در یكی از كوچه های فرعی دستگیر و به محل بازگردانند.

سرهنگ نوایی در ادامه تصریح كرد: در این هنگام فردی كه بعداً خود را " فریبرز " نامید به ماموران گفت دقایقی پیش در حال تردد بودم كه با اشاره به متهمان ادامه داد آنها با تهدید چاقو و ضرب و شتم من قصد زورگیری داشتند كه پلیس سر رسید و آنها متواری شدند.

رییس کلانتری 116 مولوی خاطر نشان كرد: در بازرسی از متهمان كه دو برادر به نام‌های " حامد" و" سجاد" بودند دو قبضه چاقو و چهاردستگاه تلفن همراه كشف شد که ماموران متهمان را به همراه اموال مكشوفه برای تكمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به كلانتری انتقال دادند.

گفتنی است ماموران شاكی را كه به علت ضرب و شتم در وضعیت مناسبی نبود به بیمارستان انتقال دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار