تیم فردوسی مشهد که امروز با رقابت مقابل فرش آرا اولین تجربه لیگ برتری خود را کسب کرد، پیروز میدان بود تا قدرت خود را به رخ همشهری با تجربه و رقبا خود بکشد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در نخستین هفته فصل جدید لیگ برتر فوتسال 10 تیم به مصاف هم رفتند تا امتیازهای مهم اول فصلی را از آن خود کنند اما بازی تیم های مقاومت البرز و شهرداری ساوه به دلیل عدم پرداخت مبلغ ورودیه  لغو شد و دبیری تبریز و حفاری خوزستان نیز به دلیل شرایط نماینده تبریز و بازگشت آنها از چین به فردا موکول شد.

**فردوسی مشهد –فرش آرا

در نخستین رقابت فرش آرا که امسال را با شرایط جدیدی آغاز می کند و یک رقیب مشهدی دارد برای انجام دربی استان به مصاف تیم فردوسی، تازه وارد لیگ برتر رفت.این دیدار با وجود تجربه و برنامه ریزی های بلند مدت فرش آرا برای حضوری مطلوب در لیگ به پیروزی 2-1 فردوسی انجامید تا این تیم در اولین تجربه لیگ برتری خود امتیازی شیرین را از دربی مشهد بگیرد.

**منصوری قرچک-ماهان تندیس قم

تیم ماهان تندیس که فصل جدید را با امیر شمسایی تجربه می کند امروز به مصاف تیم همیشه مدعی منصوری رفت و با وجود اینکه تیم ماهان بر خلاف تیم قرچکی برنامه ای برای اردو و بازی های تدارکاتی نداشت، توانست منصوری را نتیجه 3-1 شکست دهد البته نتیجه دیدار در نیمه نخست 2بر1 بود اما تیم ماهان در نیمه دوم اختلاف گل را افزایش داد.

**پایا سازه-مس سونگون

اما دربی تبریز نیز برای نام های تازه لیگ برتر فوتسال انجام شد که شاگردان قضایی در ابتدا با به ثمر رساندن یک گل موفق به از سد راه برداشتن مسی ها شدند اما در ادامه و در دقیقه های پایانی این دیدارمس سونگون گل تساوی را به ثمر رساند تا حداق امتیاز بازی را از دست ندهد به این ترتیب رقابت با نتیجه 1بر1 به پایان رسید.

**میثاق تهران-تاسیسات دریایی تهران

تیم تاسیسات با سرمربیگری وحید شمسایی که با توجه به برنامه ها، تمرینات منظم و دیدار های دوستانه برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر حاضر شده بود امروز در دربی تهران به مصاف میثاقی رفت که تا کنون حتی 10 جلسه تمرین نداشته و برنامه های دیر هنگام مدیریت شاید باعث حضور ضعیفش در لیگ برتر باشد.
این دیدار با پیروزی 2بر 0 شاگردان شمسایی همراه بود اما حضور مصطفی نظری و درخشش در بازی تاثیر زیادی در نتیجه داشت زیرا 20 شانس گلزنی را از تیم لک گرفت تا میثاق اولین امتیاز لیگ را از دست دهد.

**گیتی پسنداصفهان-شهروند ساری

در این دیدار محمد کشاورز در اولین تجرب مربیگری خود سه امتیاز بازی را از شاگردان ابطحی در تیم شهروند ساری گرفت .بازی با نتیجه 3-2 به پایان رسید که آغاز خوبی برای اصفهانی ها بود که با سرمربیگری کشاورز، منتقدان زیادی داشته و بسیاری در انتظار نتایج ضعیف از این مربی جوان هستند.
 
به این ترتیب پرونده نخستین روز فصل جدید لیگ برتر فوتسال بسته شد تا در ادامه فردا دبیری و حفاری به مصاف هم بروند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ برتر ، فوتسال ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار