مخاطبان کردزبان شبکه سحر، آخر این هفته به تماشای فیلم تلویزیونی "خارهای غلطان" خواهند نشست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین‌المللی سحر، فیلم تلویزیونی "خارهای غلطان" به مدت 81 دقیقه در مرکز مهاباد به زبان کردی زبانگردانی شده است و جمعه این هفته از کانال 2 شبکه سحر برای کرد زبانان مخاطب آن روی آنتن می‌رود.
 
فیلم تلویزیونی "خارهای غلطان" از تولیدات صدا و سیمای مركز آذربایجان شرقی (شبكه سهند) است و یداله نوعصری، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان آن بوده است.
 
داستان این فیلم درباره معلمی به نام احمد جهادگری است که در یکی از روستاهای کلیبر به تدریس مشغول است. در این بین یکی از دانش آموزان وی، خاطرات گذشته را برای او زنده می کند. از سوی دیگر زمان برداشت محصول پنبه فرا می رسد و اهالی روستا برای برداشت پنبه راهی دشت مغان می شوند. اما پدر احمد به سبب ناتوانی مادرش، خاله نبات، قادر به همراهی با اهالی نیست و به همین دلیل احمد بر سر دو راهی رفتن و ماندن می‌ماند و ...
 
زهره صفوی، حامد منافی، محمود نظرعلیان، ژیلا آل رشاد، آتش تقی‌پور، بهرام نوبری و خسرو پایاب هنرمندانی هستند که در فیلم تلویزیونی "خارهای غلطان" به نقش آفرینی پرداخته اند.
 
فیلم تلویزیونی "خارهای غلطان" جمعه 14 شهریور ماه ساعت 20:55 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه بین المللی سحر پخش خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار