آنخل دی ماریا بازیکن جدید رئال مادرید گفت: در زمان برگزاری فینال جام جهانی 2014 مسئولان رئال مادرید از وی خواستند برای تیم ملی آرژانتین به میدان نرود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، انتقال 60 میلیون پوندی آنخل دی ماریا ملی‌پوش آرژانتینی رئال مادرید به باشگاه منچستر یونایتد همچنان خبرساز است و جنگ لفظی میان او و سران رئال ادامه دارد.

مصاحبه اخیر پرز رئیس باشگاه رئال مادرید موجب شد دی ماریا واکنش نشان داده و مطالبی از تیم سابق خود فاش کند. ملی‌پوش آرژانتینی گفت: هرگز نگفتم که خواستار ترک رئال هستم اما وقتی در باشگاهی شما را نخواهند چاره‌ای جز این کار ندارید. کریستیانو رونالدو همیشه طرفدار من بود، نمی‌دانم او تا چه زمان می‌تواند باشگاه رئال را تحمل کند. من هم مانند هر فوتبالیست دیگری برای پوشین پیراهن تیم ملی کشورم اشتیاق فراوانی دارم اما زمانی که به بازی فینال جام جهانی رسیدیم مدیران رئال مادرید به بهانه احتمال تشدید مصدومیت از من خواستند برای آرژانتین به میدان نروم. غیرممکن است مسئولان منچستر یونایتد روزی از من چنین درخواستی داشته باشند. در فصل نقل و انتقالات تابستانی به غیر از یونایتد پیشنهاداتی از پاریسن ژرمن،‌ موناکو و حتی منچسترسیتی دریافت کردم و در چنین شرایطی معمولا باشگاه شما طرح تمدید قرارداد را برایتان مطرح می‌کند اما در رئال هیچکس به من پیشنهاد ماندن نداد. آنان فقط می‌خواستند من را بفروشند. در حالی که هواداران رئال مادرید خواستار ماندن من بودند اما مدیران باشگاه به من پشت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار