رییس اداره مخابرات شهرستان آران و بیدگل گفت: ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در شهر نوش آباد 25 درصد است در حالی که متوسط این ضریب در استان اصفهان 14 و در شهرستان آران و بیدگل 18 درصد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، "محمود دهقانی" در نشست شورای اسلامی شهر نوش آباد افزود: با ایجاد زیر ساخت های لازم، هم اکنون امتیاز تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در مناطق مسکونی نوش آباد بدون نوبت و به روز واگذار می شود.

به گفته وی، نوش آباد دارای بیش از سه هزار و 700 شماره تلفن ثابت مشغول به کار دارد که دارای ضریب نفوذ 35 درصد است و با توجه به ضرورت توسعه فناوری ارتباطات ، کابل کشی در شهرک صنعتی انصار نوش اباد و شهرک مسکونی شهرداری تا پایان انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: به منظور پوشش کامل تلفن همراه در نوش آباد و همچنین منطقه صنعتی انصار این شهر، دو سایت BTS در این شهر فعال شده است.

وی گفت: مرکز مخابرات نوش آباد، با بهره مندی از سایت دیتا، آماده واگذاری پورت دیتا به مشترکین حقوقی شامل سازمانها ، بانکها و ادارات در کمترین زمان ممکن می‌باشد.

دهقانی افزود: به منظور ارائه خدمات مخابراتی به ساکنان مناطق حاشیه شهر و کشاورزان مزارع نوش آباد، یک سایت تلفن ثابت بی سیم در مخابرات این شهر نصب شده و سرویس دهی می کند.

انتهای پیام./ز

برچسب ها: اصفهان ، ضریب ، نفوذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.