قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، از اجرای طرح سپاس وکارآفرینی وتوسعه با هدف ایجاد اشتغال فرزندان شهدا وایثاگران کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت الاسلام سید حبیب اله حسنی در حاشیه یادواره 43شهید روستای سنگچال از توابع بخش امامزاده عبداله شهرستان آمل گفت: حدود 65هزار فرزند شهید وایثاگر بیکار در کشور تاکنون شناسایی شدند و تنها راه رسیدن برای ایجاد شغل های پایدار برای این شمار فراهم کردن زمینه اشتغال برای آنان است.

وی افزود: هم اکنون ستاد ایجاد اشتغال برای این شمار از فرزندان شهدا وایثاگر کشور تشکیل شده و پرداخت تسهیلات مورد نیاز برای متقاضیان کارآفرین نیز درحال پرداخت است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور،اضافه کرد: این سازمان اکنون بیشتر از آنکه به دنبال ارائه تسهیلات بیشتر به متقاضیان باشد ، در تلاش برای زمینه سازی برای کارآفرینی فرزندان شهدا وایثارگر است.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: بیشتر طرح هایی که تسهیلات به آنها داده می شود، مربوط به صنایع خرد وکوچک است ومیزان و نوع تسهیلات نیز به تناسب موقعیت جغرافیایی استانهای کشور بستگی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح بخش زیادی از مشکلات ایجاد اشتغال فرزندان شهدا وایثارگران کشور که یادگران آنها درمیان ملت هستند، برطرف شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآورشد: علاوه بر میزان تسهیلات برای اشتغال فرزندان شهدا وایثاگرانی که بیکار هستند، این سازمان حدود شش هزار نخبه فرزندان شهدا وایثاگران را که درمراکز علمی وتحقیقاتی کشور فعالیت دارند، درقالب کمک هزینه های تحصیلی وکاری حمایت می کند./ز

برچسب ها: اجرا ، طرح ، سپاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.