"منیژه حکمت" در رونمایی از عروسک‌ها و بازی آنلاین "شهرموش‌ها" گفت: هفت میلیارد هزینه‌ی تولید این پروژه شد که نوش جان مردم عزیز ایران باشد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، عصر دیروز مراسم رونمایی از عروسک‌ها و بازی آنلاین "شهر موش‌ها" در شهر کتاب فرشته واقع در محله تجریش تهران برگزار شد.

بنابراین گزارش،‌ بهرنگ تنکابنی، مدیر گروه خلاق شهر موش‌ها گفت: منیژه حکمت و علی سرتیپی کار بسیار بزرگی انجام دادند و آن کار، اعتماد به ما از لحظه‌ی نوشتن فیلم نامه بود که به این ترتیب "شهر موش‌ها" را به پروژه تبدیل کردیم.

وی افزود: ما ادعا نداریم که اولین بودیم اما کیفیت خود را در سطح بین المللی بالا بردیم و در این راه از تجربه‌ی "کلاه قرمزی" و "شکرستان" استفاده‌ی بسیاری کردیم.

تنکابنی در ادامه گفت: همزمان با طراحی عروسک‌ها مذاکرات خود را به شرکت‌های بسیاری شروع کردیم تا همزمان با شروع فیلم، عروسک‌ها را در بازار داشته باشیم و در میان این شرکت‌ها سروش جهانگیری و شرکت رونیک به توافق رسیدیم.

سروش جهانگیری در مورد روند تولید عروسک‌ها اظهار داشت: اول تشکر می‌کنم از منیژه حکمت، علی سرتیپی و مرضیه برومند که شرکت ما را انتخاب کردند و  به خاطر دارم که اولین شرط منیژه حکمت این بود که کیفیت برای من در اولویت قرار دارد، من هم نهایت تلاش خود را کردم که عروسک‌های ما از ا ستاندارهای بین المللی برخوردار باشد.

وی افزود: امیدوارم منیژه حکمت از کار من راضی باشد، چرا که برایم بسیار اهمیت داشت که چیزی که به دست بچه‌های ما می‌رسد، استاندارد باشد.

جهانگیری در ادامه گفت: مهم نبود که عروسک‌ها کجا تولید شوند، مهم بود که با قیمت خوب و کیفیت مناسب عرضه شوند.

وی بیان کرد: من با خواندن فیلمنامه با شخصیت‌ها آشنا شدم و عروسک‌ها را ساختم اما منیژه حکمت اجازه نداد ، حتی چند دقیقه از این فیلم را ببینم.

بنا بر این گزارش، با معرفی کپولک به عنوان محبوب ترین عروسک "شهرموش‌ها"، الکا هدایت صدا پیشه‌ی کوپولک و پیمان فاطمی عروسک گردان این شخصیت صحبت کردند.

الکا هدایت گفت: اول از قبول این پیشنهاد بسیار می‌ترسیدم، چرا که کوپولک شخصیت پر رنگی بود و من هم تجربه‌ی زیادی نداشتم، اما شانس بسیاری که آوردم این بود که سرپرست گویندگان، آزاده پور مختار، مادرم بود و او پیشنهاد داد که یک کاراکتر را تقلید نکنم و کوپولک تلفیقی از مادرش نارنجی و پدرش کوپول باشد.

وی افزود: بالاترین ارزش این فیلم این بود که مرضیه برومند و منیژه حکمت در شرایطی که سینمای کودک در برهوت است، اعتماد عجیبی به نسل جوان کردند.

پیمان فاطمی نیز ضمن تشکر از مرضیه برومند، منیژه حکمت و علی سرتیپی زنده بودن کوپولک را مدیون کار الکا هدایت دانست.

در ادامه‌ی مراسم علی یعقوبی، مدیر هنری پروژه در مورد بازی آنلاین  "شهر موش ها "گفت: در این بازی باید اتحادی که بین موشوندان کمرنگ‌ شده را برقرار کنیم تا جلوی حمله‌ی "اسمشو نبر" را بگیریم.

وی افزود: این بازی یک بازی استراتژی است که هم اکنون روی سایت قرار دارد و نسخه‌ی موبایلی آن تا سه ماه دیگر آماده می‌شود.

فرزام مولک آرا مدیر فنی و مدیر استادیو‌ی تولید بازی موشوندان نیز گفت: دفعه‌ی اولی که با پیشنهاد ساخت این بازی آنلاین مواجه شدم برایم بسیار جذاب بود و سه دلیل برای پذیرفتن آن داشتم: دلیل اول شخصی بود، چرا که من در کودکی علاقه‌ی زیادی به شخصیت‌ های شهر موش ها داشتم، دلیل دوم این بود که من می‌دانستم تیمی پشت سر این پروژه است که ازعهده آن بر می‌آید و دلیل سوم این بود که ما دو مورد شکست خورده در طول صنعت بازی سازی ایران داشتیم که من دوست داشتم آن را جبران کنم.

وی بیان کرد: جایزه‌ی این بازی دو عدد خودرو با قرعه کشی‌های ماهانه است.

در ادامه‌ی مراسم منیژه حکمت تهیه کننده‌ی شهر موش ها بیان کرد: از مردم ایران و از کودکان سرزمینم و از همدلی تک تک عوامل ممنونم، چرا که بالغ بر سه هزار نفر که اکثرا جوان بودند، یاور ما در این پروژه بودند و مردم ایران پاسخ بسیار خوبی دادند.

وی افزود: فروش 9 روزه‌ی ما در تهران از یک میلیارد تومان و در شهرستان از  پانصد میلیون تومان گذشته است و  هفت میلیارد هزینه‌ی این پروژه نوش جان مردم سرزمینم باشد.

وی در ادامه از امیر میرآقا صدا پیشه‌ی کوپول دعوت به صحبت کرد: امیر میرآقا ضمن اظهار خوشحالی برای علاقه‌ی مردم به این پروژه صدا پیشگی کوپول را بسیار هیجان انگیز دانست، چرا که پیش از او شخصی چون حمید جبلی این کار را انجام داده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهر ، موش ، عروسک ، هزینه ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار