سرپرست معاونت فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت شرکت های دانش بنیان سه استان کرمانشاه، لرستان و ایلام توسط پارک علم و فناوری کرمانشاه صورت می گیرد، گفت: در حال حاضر نزدیک به 40 شرکت دانش بنیان در این سه استان ثبت و به تایید رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ معصومه خان احمدی اظهار کرد: همچنین 114 شرکت دیگر نیز از طریق کارگزاری پارک علم و فناوری در سایت www.daneshbonyan.ir ثبت نام کرده اند که از این تعداد 93 شرکت مربوط به استان کرمانشاه و 21 شرکت مربوط به استان لرستان است و تاکنون شرکتی از استان ایلام برای ثبت نام تقاضا نکرده است.

وی اظهار کرد: پس از تایید ارزیابی اولیه، لیست شرکت های تایید شده در سامانه به کارگزاری پارک علم و فناوری استان اعلام می شود و کارگزاری پس از این مرحله، مراحل ارزیابی فنی و مالی شرکت ها را بر عهده دارد.

خان احمدی گفت: کارشناسان فنی و مالی به همراه یک داور متخصص که از طرف پارک علم و فناوری استان تعیین شده به محل شرکت رفته و از نزدیک فعالیت ها و محصول تولیدی شرکت و فرآیند تولید را مورد ارزیابی قرار داده و نظرات خود را در فرمی جمع آوری کرده و به کمیته تشخیص صلاحیت ارجاع می دهند.

سرپرست معاونت فناوری پارک علم و فناوری استان کرمانشاه عنوان کرد: کمیته تشخیص صلاحیت متشکل از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان، دانشگاه ها و نمایندگان پارک علم و فناوری سه استان است که با توجه به نتایج ارزیابی های فنی و مالی، در خصوص تایید شرکت ها به عنوان شرکت دانش بنیان تصمیم گیری می کنند.

وی اظهار کرد: در این فرایند تاکنون نزدیک به 40 شرکت دانش بنیان از سه استان کرمانشاه، لرستان و ایلام به ثبت رسیده که بیشترین تعداد آنها مربوط به استان کرمانشاه است.

از مزایای در نظر گرفته شده برای شرکت های دانش بنیان، معافیت مالیاتی، معافیت گمرکی و استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ سود پایین است./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، شرکت ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.