کتاب "مکافات" به قلم "فرید حسینیان تهرانی" در آینده‌ی نزدیک و پس از پشت سرگذاشتن مراحل متعدد و پیچیده‌ی چاپ و نشر روانه‌ی بازار کتاب می‌شود.

"فرید حسینیان تهرانی" نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون کتاب‌هایی چون "مینی مال من" و "مکافات" را در دست چاپ و نگارش دارم و این دو کتاب به ترتیب در قالب‌های مجموعه داستان 10 کلمه‌ای و رمان به نگارش در آمده‌اند.
 
گفتنی است؛"حسینیان تهرانی" که در گذشته موفق به جایگیری در میان برگزیدگان جایزه‌ی داستان10 کلمه‌ای "فراموش لی"، جایزه‌‌ی ادبی تبریز در بخش شعر آزاد، چهارمین جشنواره‌ی ملی داستان کوتاه متیل، نخستین دوره‌ی شعر پریشان و جایزه‌ی شعر موشنا "شهر موش‌ها 2" شده تا به امروز عناوین کتاب‌هایی چون "دارم خیال می‌کنم"، "ساده ترین حرف‌هایت را بزن"، "از اول دو سانتی کج بود"، "زن درون آل پاچینو" و "اجرای عاشقانه نارنج" را در حوزه ی شعر و داستان در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود ثبت کرده است.
 
لازم به ذکر است؛ که کتاب "هر قلبی بودای خویش است" که انتولوژی شعر ذن چین است نیز اخیرا با ترجمه‌ی "حسینیان تهرانی" از دریچه‌ی انتشارات "نصیرا" روانه‌ی بازار کتاب شده است.
 
همچنین کتاب "موسیقی مجلسی" شامل اشعار جیمز جویس شهیر با ترجمه‌ی این نویسنده هم اکنون در مراحل چاپ و انتشار نشر "هرمس" قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بازار ، نشر ، روانه ، کتاب ، چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار