عناصر گروه تروریستی داعش 30 تن ازهم‌قطاران خود را به همراه فرمانده آنها به اتهام سرپیچی از فرمانده عملیات فرودگاه الطبقه، اعدام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، گروه داعش 30 تن از عناصر خود را به همراه فرمانده آنها به اتهام سرپیچی از دستورات "ابو عمر الچچنی" فرمانده عملیات فرودگاه الطبقه، اعدام کرد.

گروه داعش در الرقه 30 تن از عناصر خود به ویژه "ابو عمر التونسی" فرمانده آنها را که در نبرد فرودگاه الطبقه مشارکت داشتند، به اتهام سرپیچی از دستورات ابو عمر الچچنی فرمانده عملیات اعدام کرد. 

در مقابل جنگنده های ارتش سوریه یکی از مقرهای داعش را در الرقه هدف قرار داد که در جریان آن "ابو محمد الامریکی" به هلاکت رسید. وی از اتباع آمریکاست که پیش از پیوستنش به داعش در شرکت خطوط هوایی آمریکا، دلتا، کار می کرد.

به گزارش یکی از منابع مخالفان سوری، داعش در دیر الزور هم یک جوان اهل شهرک العشاره را به اتهام کفر و ارتداد اعدام کرد و سپس جنازه او را به دار آویخت.

نیروهای داعش همچنین به روی تظاهرکنندگان در این شهرک آتش گشودند و تعدادی از شرکت کنندگان در این تظاهرات را که خواستار خروج آنها از شهرکشان بودند، بازداشت کردند. 



انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، اعضای ، فرمانده ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار