تیم ملی والیبال مردان ایران در چهارمین دیدار خود از سری بازی های مرحله اول رقابت های قهرمانی جهان امشب در شهر کراکوف با تیم ملی بلژیک دیدار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ایران در حالی به مصاف حریف خود می رود که از 3 بازی گذشته 2 پیروزی برابر ایتالیا و امریکا و یک باخت مقابل فرانسه را کسب کرده و با 5 امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار دارد.

در مقابل، بلژیک با 2 شکست در برابر ایتالیا و امریکا و غلبه بر پورتوریکو 4 امتیازی است و رده پنجم جدول را در اختیار دارد. بلژیک که با این رده، بختی برای صعود ندارد برای امیدوار ماندن به عبور از این مرحله و ورود به مرحله دوم نیاز دارد تا از ایران امتیاز بگیرد. ایران هم اگر بخواهد سرنوشت صعود خود را به روز آخر نکشاند، به 3 امتیاز این بازی نیاز دارد تا صعود خود به مرحله دوم را قطعی کرده و بازی روز آخرش را برای تعیین ردۀ نهایی اول تا چهارم برگزار کند.

از طرفی کسب سه امتیاز بازی مقابل بلژیک سبب می شود تا ایران وضعیت خود را در جدول رده بندی گروه چهار بهبود بخشیده و در روز پایانی (یکشنبه) بتواند با کسب نتیجه ای مناسب، یکی از رده های بالای جدول را در اختیار بگیرد. در اینصورت ایران می تواند در مرحله دوم نیز بخت خود را برای صعود به جمع شش تیم برتر مسابقات حفظ کرده و برای این منظور تلاش کند.

این بازی از ساعت 19:00 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، قهرمانی ، مردان ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار