سخنان دیروز رییس جمهور در مرقد امام رضا (ع) که با قاطعیت اعلام کرد که از رکود خارج شدیم مورد توجه اکثر روزنامه ها به ویژه حامیان دولت قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،دیروز رییس جمهور با صراحت اعلام کرد که از رکود عبور کرده و به دوران رونق اقتصادی رسیده ایم ،‌ همین جمله با استقبال بسیاری از رسانه ها مواجه شد .

کیهان  در عین اینکه تیتر یک خود را به خروج  صهیونیستها از سرزمینهای اشغالی اختصاص داد،‌ در رصد واکنش رسانه ها به تحولات اخیر شورا به نقل از هفت صبح نوشت : « ما اصلاح‌طلبان تا کی می‌خواهیم افسانه ببافیم؟!»

کیهان در ادامه تاکید کرده است :«یک نشریه اصلاح‌طلب تصریح کرد اصلاح‌طلبان همواره جوگیر شده‌اند و اکنون شکست‌های زنجیره‌ای مجدداً به سراغ آنان آمده است.روزنامه هفت صبح با اشاره به شکست اخیر طیف متبوع خویش در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران نوشت: اصلاح‌طلبان هر ستی که می‌برند چنان فریاد شادمانی و هل من مبارز سر می‌دهند که فراموش می‌کنند برای امتیاز بعدی باید تمرکز داشته باشند. »

روزنامه  دولتی ایران سعی کرد نگرانی ها از ورود بی ضابطه اینترنت پر سرعت در کشور را به موج اینترنت هراسی تشبیه کند و  با تیتر «تلاش برای راه انداختن موج اینترنت هراسی» نوشت : برخی محافل اصولگرا با آنکه بیشترین سهم را از اینترنت برده‌اند اما به تازگی در دشمنی با این فناوری ارتباطی داد سخن سر می‌دهند.

روزنامه خراسان در تیتری متفاوت از بیشتر روزنامه های امروز این جمله از روحانی را به صفحه یک آورد : «خدمت به مشهد ،‌خدمت به 25 میلیون زائر است .»
این روزنامه همچنین در صفحات داخلی خود از« لغو فروش ساختمان هاي بزرگ دولتي در تهران» و «دستور جديد روحاني درباره دولت الکترونيک» خبر داد و در توضیح لغو فروش ساختمانها نوشت : در حالي که دولت دهم در اسفندماه سال 1391 با صدور دستوراتي، تعدادي از ساختمان هاي بزرگ دولتي در تهران را به برخي دستگاه هاي اجرايي واگذار کرده يا در فهرست فروش قرار داده بود، طي روزهاي اخير و با ابلاغيه يک مسئول ارشد اجرايي، اين مصوبات دولت قبل لغو و دو ساختمان مهم با مساحت هاي 2100 متر و 3100 متر به سازمان هواشناسي و مرکز تحقيقات راه و ساختمان واگذار شده است.

روزنامه جمهوری اسلامی در صفحات داخلی خود  به نفرت مسلمانان جهان از داعش اشاره کرد و نوشت : داعش، در ميان نسل جوان عربستان هم منفور است. يك دختر عربستاني در پي برخورد نيروهاي نهاد موسوم به "امر به معروف و نهي از منكر" با وي، آنان را اعضاي داعش توصيف كرد.











































اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.