رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از میزبانی این دانشگاه در مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ دکتر نوذر قنبری در سومین جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشوری قرآن و عترت که 23 و 24 شهریور ماه به میزبانی کرمانشاه برگزارمی شود،گفت: برگزاری این مسابقات قرآنی یک اتفاق مهم فرهنگی در استان کرمانشاه محسوب می شود.

وی افزود: برگزاری چنین مسابقاتی در رشد و تعالی دینی و اسلامی استادان و دانشجویان بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکهدر هر فعالیت فرهنگی استان کرمانشاه رد پا و حضور موثر دانشگاه آزاد به چشم می خورد،افزود: واحد کرمانشاه مفتخر است در این مسابقاتنیزمیزبان حجت الاسلام والمسلمین دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و خیل عظیم مشتقان قرآن و عترت از سراسر کشور باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، گفت: تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم و تاکنون نیز بیشتر امور و هماهنگی های مربوط به این مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه انجام شده است.

وی بیان داشت: جهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقاتهفت کمیته فعال در واحد تشکیل شده که امور را پیگیری می کنند.

هنگامه صفری، سرپرست امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز گزارشی از فعالیت های صورت گرفتهارائه داد و گفت: این مسابقات با حضور 350برگزیدهاز میاناعضای هیات علمی و دانشجویان از سطح دانشگاه های آزاد اسلامی کشور که موفق به کسب رتبه های برتر در واحدها و مراکز دانشگاهی شده اند در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

صفری ادامه داد: 22 شهریور ماه مهمانان این مسابقات پذیرش می شوند و 23 شهریور ماه در محل مجتمع رفاهی فرهنگی واحد کرمانشاه با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مدیران و مسوولان ارشد استان و مهمانانی از سازمان مرکزی و حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات در سه مکان خوابگاه دانشجویی بنت الهدی، مسجد الغدیر و تالار علامه امینی آغار خواهد شد.

وی گفت: 24 شهریور ماه معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به جمع حاضران در این مسابقات می پیوندد و بعداز ظهر این روزمراسم اختتامیه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

برچسب ها: کرمانشاه ، مسابقه ، قرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.