موضوع اصلی برنامه زنده "با اجازه" اهانت و فحاشی است که روز دوشنبه 17 شهریورماه به مبحث ادب و اهانت در فضای دانش آموزی پرداخته خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، دکتر سید امیر حسین طباطبایی استاد دانشگاه، دکتر یاسر مدنی مشاور و روانشناس، فاطمه امیری دادیار اجرای احکام و علیرضا خاکی دانشجو از میهمانان این برنامه در روز دوشنبه 17 شهریورماه هستند. 

الهه بهبودی تهیه کننده این برنامه گفت: از آنجا که نسل جوان و امروزی ما تاثیر گرفته از تکنولوژی و نفوذ فرهنگ های بیگانه است ،لذا قرار بر این شد که در این برنامه از شان ، احترام و حد و مرز ادب و بی ادبی بین دانشجو و استاد و همچنین مشکلات و تصوراتشان از برخوردهای طرفین صحبت شود .

 کارشناس روانشناسی هم این موارد  را تحلیل می کند و در خصوص  تاثیر تعلیم و تربیت در این زمینه توضیحاتی می دهد و تعریفی از رابطه محترمانه خواهد کرد.
 
این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که تهیه کنندگی آن را الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم بر عهده دارند. این برنامه دارای 56 قسمت 50 دقیقه ای و گفت و گو محور است که توسط مریم هاشم پور و حسین کلهر اجرا می شود.

برنامه "با اجازه" از منظری تحلیلی، اجتماعی و روان شناسانه مشکلات و مسائل اجتماعی را زیر ذره بین بررسی و واکاوی قرار می دهد و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 11:40  از شبکه سه سیما پخش می شود.    

انتهای پیام/

برچسب ها: اجازه ، شبکه ، سه ، سیما ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تقوی
۲۰:۴۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
سلام
نمیشه این برنامه رو دانلود کنیم؟
آخرین اخبار