رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دادگستری استان تهران برای احقاق حقوق مردم و گسترش عدالت اجتماعی تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی استان تهران که در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد اظهارداشت: امروز مجموعه قوه قضاییه و دادگستری کل استان تهران به عنوان دادگستری پایتخت که علاوه بر مسئولیت‌های خطیر رسیدگی به پرونده‌های قضایی استان تهران رسیدگی بخشی از صلاحیت‌های ملی و بین‌المللی به عهده این دادگستری گذاشته شده است.
 
وی ادامه داد: دادگستری استان تهران اراده قوی در خود ایجاد کرده که بتواند در جهت احقاق حقوق مردم و گسترش عدالت و حل خصومت‌ها تلاش کند.
 
اسماعیلی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند بنابراین بنده و همکارانم در قوه قضاییه و همچنین در دادگستری استان تهران در خدمت همه عوامل و مدیران اجرایی برای نیل به این هدف هستیم و امیدواریم بتوانیم وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.  
 
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: مقام عظمای ولایت تاکید فراوانی بر همراهی، همکاری و همدلی مجموعه قوای کشور داشتند و این در حالی است که دادگستری استان تهران کمر همت را برای ارائه خدمات به همه عوامل و مدیران اجرایی بسته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دادگستری ، تهران ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار