مراسم رونمایی از پوسترها و اقلام تبلیغی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت روز سه شنبه 18 شهریور در مرکز فرهنگی و هنری اسوه برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ مراسم رونمایی از پوسترها و اقلام تبلیغی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت روز سه شنبه 18 شهریور در مرکز فرهنگی و هنری اسوه برگزار می‌شود.

این مراسم سه شنبه ساعت 10:30 با حضور مسئولان بنیاد روایت، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس،  تعدادی از مدیران مراکز فرهنگی، هنرمندان و شورای برگزاری جشنواره و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ علاوه بر رونمایی از پوسترهای اصلی جشنواره، از پوستر بخش بزرگداشت ها با حضور چهره های موردنظر، تیزر و آنونس جشنواره و سایر برنامه های تبلیغی نیز رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

اطلاعات تکمیلی در سایت جشنواره بین المللی فیلم مقاومت moqavematfilmfest.ir موجود است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.