مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:در جشنواره کشوری تعاونی های برتر، 2 تعاونی از زنجان توانستند از بین 10 هزار تعاونی حائز رتبه برتر شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در دیدار خود با استاندار زنجان با ا رائه گزارشی در خصوص فعالیت های بخش تعاون ،از افزایش 66 درصدی تعداد تعاونی هایی که در سامانه تعاونی های برتر ثبت نام کرده اند خبر داد گفت : این در حالی است که 18 شرکت تعاونی قرار است 18 شهریور ماه امسال در قالب مراسمی مورد تجلیل قرار گیرند.

غریوی با اشاره به اینکه در جشنواره کشوری تعاونی های برتر نیز 2 تعاونی از زنجان توانستند از بین 10 هزار تعاونی حائز رتبه برتر شوند ، افزود: شرکت تعاونی چند منظوره احرار و بنیاد توسعه کارآفرین دو شرکت تعاونی مذکور هستند .

وی با یادآوری اینکه تا به امروز 3894 شرکت تعاونی در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند اظهار کرد : ازاین تعداد 1097 تعاونی غیر فعال و 2797 شرکت تعاونی نیز فعال و نیمه فعال است .

این مسئول ادامه داد: 73درصد تعاونی های استان فعال است که 7 درصد در بخش مسکن ،34درصد کشاورزی،23درصد صنعت و معدن ،30درصد خدمات و حدود 4 درصد نیز مربوط به تعاونی های مصرف و اعتباری است .

غریوی با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری مشکلات تعاونی های استان خاطر نشان کرد : این کمیته در راستای تعیین تکلیف شرکت های تعاونی نیمه فعال و غیر فعال تشکیل شده و جلسات آن به صورت مداوم ادامه دارد .

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تعاونی ، زنجان ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.