حسن‌پور از انجام عمل بازسازی بینی در یک کودک ۵ ساله که به طور مادر زادی فاقد بینی بوده امروز در بیمارستان ۱۵ خرداد خبر داد.

سید اسماعیل حسن‌پور رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه این بیمارستان یکی از سانترهای معتبر و شناخته شده در زمینه اعمال جراحی پلاستیک است، گفت: در حال حاضر یک بخش مربوط به بیماران سوختگی با ۷ تخت داریم که جوابگو نیست، بنابراین توسعه این بخش به ۲۰ تخت و افزایش امکانات آن را جزو برنامه‌های خود در راستای طرح ارتقای هتلینگ قرار دادیم که امیدواریم تا چند ماه آینده شاهد افتتاح این بخش جدید باشیم. 

وی در ادامه از انجام عمل جراحی بازسازی بینی یک کودک امروز در این بیمارستان خبر داد و افزود: این کودک ۵ ساله به طور مادرزادی بدون بینی به دنیا آمده است که امروز اولین عمل جراحی بازسازی روی این کودک در حال انجام است. 

حسن‌پور با بیان اینکه این کودک برای داشتن یک ظاهر خوب و بینی مناسب نیازمند دو تا سه عمل جراحی بازسازی است، خاطر نشان کرد: این اعمال جراحی میزان موفقیت بالایی دارند و در این مرکز از این نوع اعمال برای میزان بازسازی دیگر قسمت‌های صورت مثل گوش، لب، پلک و غیره با نتیجه موفقیت آمیز انجام می‌شود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
iranian
۲۰:۲۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
Afarin be pezeshkan iran
آخرین اخبار