"خنداونه" میزبان بزرگان "دفاع مقدس"/ شب شعر روی آنتن "شبکه آموزش" می‌رود

مدیر شبکه آموزش سیما و دبیر معرفی پروژه‌ دفاع مقدس گفت: "خنداونه" میزبان بزرگان دفاع مقدس از شبکه نسیم و شب شعر با محوریت دفاع مقدس روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست رسانه‌ای ویژه برنامه‌های دفاع مقدس،‌ محمد مهدی قاسمی، مدیر شبکه آموزشی سیما و دبیر این پروژه گفت: دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ما است و همگام با شعار سال، فرهنگ، مدیریت جهادی و دیگر مباحث در دل این شعار نهفته است.
 
وی افزود:کلیه شبکه‌های سیما به اضافه شبکه‌های نسل دوم به زودی تیزر ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را روی آنتن می‌برد و با شعار "ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا" پخش برنامه‌های خود را آغاز می‌کند.
 
قاسمی تصریح کرد: هر شبکه‌ی تلویزیونی فراخور ماموریتش در دل برنامه‌های ویژه‌اش خلاقیت خود را نشان می‌دهد.
 
 معراجی‌ها روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود
 
بنابر این گزارش، در هفته‌ی دفاع مقدس، سریال معراجی‌ها از شبکه‌ی یک سیما، کیفر از شبکه دوم سیما و سریال "39 هفته" روی آنتن شبکه تهران می‌رود.
 
در ادامه شبکه‌های سیما، 7 تله فیلم را در جشنواره‌های تله فیلم‌ها پخش می‌کند و شبکه‌ی آموزش سیما جنگ طنز "قند پهلو"‌ را به عنوان یک برنامه‌ی ترکیبی با یکی از این نام‌ها "لبخند بزن رزمنده" یا "وضعیت خنده" روی آنتن می‌برد.
 
 "خندوانه" ویژه هفته دفاع مقدس از شبکه نسیم
 

شبکه قرآن و معارف سیما برنامه‌ی "ضیافت"‌ را با حال و هوای دفاع مقدس، "ما نیز روزگاری" از شبکه مستند، انیمیشن "همسنگران" از شبکه پویا، "خندوانه" در هفت برنامه از شبکه نسیم، مستند "نیمه خاموش" از شبکه افق، مستند "بعد از تو" از مرکز سیما فیلم به ترتیب از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
 
 جشنواره‌های تله فیلم‌ها در شبکه تهران
 
به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، مدیر شبکه آموزش از پخش سه مستند جدید و پشت صحنه‌ی سریال‌های دفاع مقدس خبر داد و گفت: سریال "همسنگران"، انیمیشن "شجاعان" در ده قسمت، "آدمک‌ها" از همه‌ی شبکه‌های سیما و "پلاک یک" در هر قسمت به مدت یک دقیقه روی آنتن می‌رود.
 
هفت شب شعر ویژه دفاع مقدس از شبکه آموزش پخش می‌شود
 
بنابر این گزارش، شبکه آموزش سیما میزبان هفت شب شعر ویژه دفاع مقدس، پنج نماهنگ از شبکه تهران، "نیمه‌ی خاموش" و "اتاق جنگ" از شبکه افق و مستند "شهدای قدیر"، "سفر ناتمام"، "موسیقی تصویر" و تله فیلم "دریا" از دیگر شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.
 
تله فیلم "مادرم زهرا" روی آنتن شبکه دو سیما
 
قاسمی در پایان با اشاره به ویژه برنامه‌های شبکه دو سیما خاطرنشان کرد: "وصیت شهیدان" با مدت زمان یک دقیقه، "شهر آسمانی"، "باید شکسته شود"، "آبی دریا"، مستند "دانه‌های انار" در هفت قسمت"، "آسمان آبی"، "استخوان لای زخم"، "نا گفته‌ها در جنگ"، "یاد باد آن روزگاران یاد باد" روی آنتن شبکه دو سیم می‌رود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دفاع ، مقدس ، شبکه ، آموزش ، آنتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار