زندگینامه درام "استفن هاوکینگ" فورمول‌های فیلم‌های شرکت کننده در اسکار را دارا است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛‌"ادی ردمین" و "فلیسیتی جونز" با درام جدید "فرضیه همه چیز" نوشته "استفن هاوکینگ" به میدان رقابت وارد شدند.

"فرضیه همه چیز" که روز یکشنبه در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد با استقبال منتقدان روبرو شد و می‌تواند مدعی بخش‌های بهترین فیلم و بهترین بازیگری باشد.
 
این فیلم بر اساس یادداشت‌های "جین هاوکینگ" ساخته شده و داستان زندگی "هاوکینگ" (با بازی "ردمین")  و همسر اولش (جونز) را روایت می‌کند زندگی آنها 25 سال ادامه داشت و از اوایل دهه 1960 آغاز شده بود.

"تئوری همه چیز" به کارگردانی "جیمز مارش" (مرد روی سیم) و فیلمنامه نویسی "آنتونی مک کارتن" فیلم کلاسیکی است که کمپانی‌های "فاکس فیچرز" و "ووکینگ تایتل" سرمایه‌گذارهای آن بودند.

هر یک از عوامل در موفقیت این فیلم سهمی داشته‌اند مانند "جوهان جوهانسون" آهنگساز فیلم "بنویت"

دلومه: فیلمبردار این فیلم  

گرچه نمی‌توان حدسی زد اما بخش چهارم فیلم بخش جنجالی خواهد بود اما برای کمپانی "فاکس" یک امتیاز به حساب می‌آید،‌کمپانی فاکس سال گذشته نامزدی‌های متعددی را با فیلم "خریداران کلوب دالاس" به دست‌ آ‌ورد.
 
چالش‌ها: از جنبه‌های مختلف،‌ فیلم "تئوری همه چیز" یک فرمول پیروزمندانه است تا یک زندگینامه پر از مشقت.

این فیلم مخاطب را یاد فیلم‌های "پای چپم" و "لباس غواصی و پروانه" و "یک ذهن زیبا" می‌اندازد.

ویژگی‌های مؤثر فیلم: ممکن است داستان رنگ و بویی آشنا داشته باشد، اما به دل می‌نشیند فیلم با موضوعاتی مثل انعطاف پذیری انسان‌ها، خدا، زمان، عشق و ترمودینامیک سرو کار دارد زمینه داستان بی‌عیب و نقص است. "ردمین" به هنگام نمایش فیلم در جشنواره تورنتو از ماه‌ها تحقیق و مطالعه جدی درباره شخصیت داستان گفت.

هنوز فیلم‌های بزرگی هستند که دیده نشده‌اند اما بخش مسابقه‌ اصلی یعنی بخش بهترین فیلم در حال شکل‌گیری است. "بازی ساختگی" و "فرضیه همه چیز" هر دو در این بخش هستند و اولین سالی می‌شود که دو زندگینامه درباره نابغه‌های انگلیسی با هم رقابت می‌کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.