بشیر
اربابی مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی خدمات شهری در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در رابطه با رسیدگی به مشکلات شهروندان اظهار
داشت:سامانه 137جهت رفاه حال شهروندان با استقرار در سومین نمایشگاه گل و
گیاه مشکلات مردم را در حوزه شهری به صورت حضوری ثبت می کند و در سریع ترین
زمان ممکن به آن رسیدگی می کند و همچنین به مشکلات بازدیدکنندگان نیز در
حوزه های مختلف شهری به سرعت رسیدگی میکند.
این مسئول با اشاره به حضور
پر رنگ سازمان های خدمات شهری در نمایشگاه امسال افزود: هشت غرفه معاونت
خدمات شهری شامل سازمان های آتش نشانی، پسماند، آرامستانها، میادین میوه و
تره بار، زیبا سازی در قالب مباحث آموزش و اطلاع رسانی در نمایشگاه امسال
برای اولین بار بر پا شده است.
اربابی در پایان خاطرنشان کرد:غرفههای
خدمات شهری با فضا سازی محیطی به ارائه مباحث آموزشی و فرهنگ شهروندی در
حوزه تخصصی هر یک از این سازمانها می پردازند که از جمله آن میتوان به
نحوه جداسازی زباله تر و خشک، تغذیه سالم،نحوه طبخ غذاهای دریایی، استفاده
از میوههای ارگانیک و...اشاره کرد.
انتهای پیام/