"جاش چارلز" در مصاحبه‌ای از بازی با "رابین ویلیامز" در فیلم "انجمن شاعران مرده" گفت.

 به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ "جاش چارلز" می‌گوید: "مهربانی و شایستگی" مواردی است که از هم بازی بودن با "رابینز ویلیامز" در فیلم "انجمن شاعران مرده" به یاد می‌آورد.
 
"جاش چارلز" هم اکنون در تورنتو حضور دارد تا فیلم "مردم پرنده‌ای" را در این جشنواره بسط و توسعه دهد او در مصاحبه‌ای با خبرنگار هالیوود ریپورتر یاد و خاطره "رابین ویلیامز" را زنده کرد.
 
بعد از مرگ "رابین ویلیامز" مشخص شد که او از افسردگی اخیراً هم از بیماری پارکینسون، رنج می‌برده است.
 
"چارلز" به خبرنگار گفت: با در گذشت "رابین" بسیاری از خاطره‌هایی که با او داشتیم زنده شد و با چند تن از بازیگران فیلم "انجمن شاعران مرده" تماس گرفتم و کارگردان فیلم "پیتر وید" به من ایمیل زد تا یاد او زنده شود به خاطره‌هایی که از او داشتیم فکر می‌کردیم خیلی خیلی ناراحت کننده است. بسیار متأسفم که او با این همه درد و رنج دست و پنجه نرم می‌کرده است.
 
"انجمن شاعران مرده" 1989 یکی از اولین تجربیات حرفه‌ای "چالز" به شمار می‌رود "چالز" اظهار داشته که "ویلیامز"  بر او و دیگر بازیگران که نقش دانش‌آموزان او را بازی کرده‌اند، تأثیر بسزایی گذاشته است.
 
"چالز" در ادامه مصاحبه گفت: "رابین" اولین ستاره جدی‌ای است که با او ارتباط داشتم و کار کرده‌ام. می‌دانم که او بامزه بود اما چیزی که من را به او علاقه‌مند کرد مهربانی و نوع رفتار او با پسرهای هفده، هجده ساله بود. با توجه به اینکه او ستاره اصلی فیلم بود تلاش می‌کرد تا بخشی از اثر کلی باشد.
 
همچنین در خصوص خاطره‌ای که در آن با تقلید بازی "ریچارد پرایور"،‌"رابین ویلیامز" را خندانده است گفت: دوره خاطره‌انگیزی در زندگی و حرفه‌ام بود و "رابین" قسمتی از این دوره بوده و خواهد ماند. او مردی بود که همیشه با مهربانی و شایستگی با من رفتار می‌‌کرد. او بر زندگی بسیاری تأثیرگذار بوده است.

به عنوان یک طرفدار از مرگ او بسیار ناراحت شدم. او استعداد شگرفی داشت و با مرگش می‌توان فقدان او را احساس کرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.