معاون عمرانی استاندار استان مرکزی گفت: یک تفاهم نامه 300 میلیارد ریالی بین کارخانه تجهیزات راهسازی هپکوی اراک با سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، زندیه وکیلی افزود: این تفاهم نامه به منظور تامین مایحتاج و تجهیزات فنی راهسازی سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان از محل تولیدات شرکت هپکواراک منعقد شده است.

وی گفت : انعقاد این تفاهمنامه نقطه عطفی در چارچوب روابط تجاری استان مرکزی با بازار عرضه محصولات تولیدی صنعتگران این استان و گامی اثر گذار در راستای حمایت از تولید داخل و اهداف اقتصاد مقاومتی است.

معاون عمرانی استانداری استان مرکزی افزود : بر اساس مفاد این تفاهم نامه شرکت هپکوی اراک تعداد یکصد دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی شامل لودر، بولدوزر ، گریدر، بیل مکانیکی وانواع غلتک را به صورت دوره ای به سازمان همیاری شهرداریهای خوزستان تحویل می دهد.

زندیه وکیلی گفت : استان مرکزی به ویژه شهر اراک در بخش ساخت انواع ماشین آلات راهسازی، کشاورزی ، محصولات ساختمانی و غیره از توان بسیار خوبی برخوردار است و علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، در زمینه خودکفایی کشور از واردات محصولات صنعتی نقش بسزایی دارد.
وی افزود : شرکت های تخصصی متعددی در حوزه ساخت تجهیزات فنی و ادوات راهسازی و صنعتی در استان مرکزی وجود دارد که به دلیل کمبود نقدینگی و برخی مسایل مدیریتی به حالت نیمه تعطیل و یا تعطیل درآمده است که احیای این شرکت ها در اولویت اصلی برنامه های استانداری مرکزی قرار دارد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.