رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه از واگذاری 115 قطعه زمین به وسعت بیش از 25 هزار متر مربع جهت تامین مسکن جوانان در چهار روستای شهرستان خبر داد.

ˈحسین کیانیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: واگذاری زمین های روستایی به جوانان و روستاییان با هدف جذب و جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرها و رونق هرچه بهتر کشاورزی است که امیدواریم این مهم تحقق یابد.

وی گفت: به این منظور تاکنون در مجموع 44 هزار و 705 متر مربع زمین در 16 روستای شهرستان شناسایی و تملک و حتی طرح تفکیکی برای آنها تهیه شد.

کیانی افزود: 115 قطعه از این زمین ها جمعاً به وسعت 25 هزار و 799 متر مربع در روستاهای ˈحصاربنˈ، ˈاهنزˈ، ˈپیردهˈ و ˈدهینˈ واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در 12 روستای دیگر نیز طرح تفکیکی آماده شده و به شوراهای اسلامی روستاها اعلام شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه در ادامه بیان کرد: از محل بهسازی مسکن روستایی در سال 91 تعداد 61 فقره تسهیلات هر یک به مبلغ 125 میلیون ریال ابلاغ شده است و علاوه بر آن 20 فقره تسهیلات 20 میلیون ریالی جذب شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 300 مورد استعلام و بازدید از سوی پرسنل و کارکنان این نهاد انجام شد که 70 مورد آنها منجر به صدور مجوز ساخت شده و در این میان 20 مورد تخلف نیز شناسایی گردید./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.