وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 280 هزار میلیارد تومان تسهیلات در فضای کسب و کار و تولید توسط دولت در امسال خبر داد

علی ربیعیبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت : با توافقی که با بانک مرکزی صورت گرفته 100 هزار میلیارد تومان از 280 میلیارد تومان به اشتغال‌های جدید داده می‌شود.

وی درارتباط با تحویل مسکن مهر افزود : تاکنون بسیاری از این واحدها تحویل داده شده و در بخش تعاونی‌ها یک میلیون مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : امسال در دو تا سه ماه آینده نزدیک به 400 هزار واحد دیگر مسکن مهر آماده تحویل می‌شود و با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی درصدد رفع مشکلات در زمینه مسکن مهر هستیم تا این واحدها تحویل داده شوند.

علی ربیعی با اشاره به 232طرحی که امروز در خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود، افزود : از مبلغ 500 میلیارد تومان اعتبار در این طرح ها 22 درصد آن از تسهیلات بانکی تأمین شده و بقیه آن آورده تعاون‌گران است .

وی گفت : این 232 طرح در بخش‌های کشاورزی، مسکن، صنعت هستند که بیش از یک هزار فرصت شغلی را ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این 232 تعاونی بیش از 11 هزار عضو حضور داشته‌اند،افزود : درصدد هستیم تا اعتبار فعلی را به یک هزار میلیارد تومان افزایش داده و با برنامه‌ریزی تسهیلات بانکی بیشتری را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: تسهیلات ، کسب ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.