آئین شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا با حضور کلیه کارکنان یگان‌های نیروی دریایی ارتش در سطح مناطق و پایگاه‌های این نیرو برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در یکی از این مراسم‌ها که در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد حجت‌الاسلام رضایی رئیس واحد روحانیت این نیرو، گفت: انسان‌ها به واسطه نعمت‌هایی که از جانب خداوند متعال به آنها ارزانی شده بایستی همواره شکرگزار درگاهش باشند و امروز هم خداوند دعای همه ملت شریف ایران و مسلمانان جهان را استجابت کرده و ولی نعمت‌مان در سلامت به سر می‌برند.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیش از عمل جراحی، افزود: گرچه عمل جراحی معظم‌له عمل سختی نبود، اما این ذره‌ای از انگیزه همه شماها سربازان ولایت‌مدار نکاست و قطعاً دعاهای شما عزیزان مؤثر و کارگر افتاده است.
 
رضایی خاطرنشان کرد: همه ما به خاطر وجود مبارک چنین رهبر و پیشوایی همواره و مکرراً شاکر و سپاسگزار درگاه خداوند هستیم و این شکرگزاری را بر خود یک امر فرض و واجب می دانیم.
 
کارکنان نیروی دریایی ارتش در سایر مناطق و پایگاه‌ها نیز در مواردی مشابه اقدام به برپایی مراسم شکرانه سلامتی فرماندهی معظم کل قوا کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار