روز دوم هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال از دیروز با انجام 4 بازی آغاز شد که طی آن شرکت حفاری و مقاومت-  منصوزی پایا سازه به تساوی دست یافتند، ماهان تندیس موفق به شکست میثاق شد و گیتی پسند نیز شهرداری ساوه را از سد راه برداشت حال در ادامه رقابت های هفته دوم تیم های شهروند ساری و فرش آرا ، فردوسی مشهد و مس سونگون ، دبیری تبریز و تاسیسات دریایی به مصاف هم رفتند .

***** شهروند ساری - فرش آرا مشهد

فرش آرا مشهد تیمی که ادعای حضور در بالای جدول رده بندی لیگ برتر را داشت هفته گذشته نتیجه را به همشهری خود فردوسی واگذار کرد و این بار برای کسب امتیاز به مصاف تیم شهروند ساری رفت که تمرینات منظمی نداشت و کارهای پیش فصل خود را دیر هنگام آغاز کرد که در همین راستا هفته گذشته نیز مغلوب گیتی پسند شد.

بازی برخلاف انتظار پیش رفت و تیم آماده فرش آرا نتوانست شاگردان ابطحی را شکست و دروازه این تیم را بگشاید بر همین اساس دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز با وجود اینکه فرش آرا فشار حملات خود را زیاد کرد اما نتوانست به نتیجه مورد نظر برسد تا اینکه اشتباه بازیکنان ساری منجر به این شد که اخلاصیان دروازه تیم خود را بگشاید تا به این ترتیب بازی به سود فرش آرا دنبال شود.شهروند ساری که حالا با بازی مورد قبول خود از مشهدی ها عقب بود به فشار حملات خود افزود و با 5 کردن تیم توسط کرد به گل تساوی رسید تا حداقل تک اکتیاز بازی را در این هفته از دست ندهد.بازی با همین نتیجه به پایان رسید
 
*****فردوسی مشهد - مس سونگون 

در این دیدار فردوسی مشهد تیم تازه وارد لیگ برتر مقابل تیم تازه نام لیگ ایستاد که توسط تقی پور هدایت می شد.این تیم که در نخستین تجربه خود توانسته بود در دربی فرش آرا را به زانو درآورد و امتیاز شیرین نخستین تجربه رقابت لیگ برتر را به خود اختصاص دهد با هوای همین پیروزی پ به میدان گذاشت و در نتیجه حملات خود با ضربه غدیری به گل رسید اما تیم مس سونگون که قصد از دیت دادن بازی را نداشت با تکیه به بازیکنان با تجربه خود و توسط رستمی ها به گل تساوی رسید.

با وجود اینکه در دقایق نخست تیم مشهدی بازی را در درست گرفت اما تجربه مسی ها باعث شد تا با گل عزتی گل برتری را به ثمر برسانند .

در شروع نیمه دوم نیز هر دو تیم جنگنده به میدان آمدن اما تیم مس بود که بار دیگر توسط عزتی به گل رسید تا نتیجه 3-1 شود.فردوسی که هنوز سودای برد هفته گذشته را به سر داشت با در ترکیب قرار دادن مصطفی طیبی یکی از گل های خورده را جبران کرد تا اختلاف گل را به حداقل برساند که در ادامه بار دیگر رستمی ها گلزنی کرد تا تسم مس سونگون در این رقابت دو بازیکن 2 گله داشته باشد.

فردوسی که برای جبران نتیجه دست به حمله زده بود سرانجام با ضربه طیبی به گل رسید اما زمان بازی اجازه نداد تا این تیم به حداقل امتیاز بازی برسد و دیدار با نتیجه 4-3 به سود مس سونگون به پایان رسید.
 
*****دبیری تبریز - تاسیسات دریایی تهران

 
رویارویی شمس و شمسایی در دو تیم دبیری و تاسیسات دریایی از رقابت های جذاب این هفته بود که خسوس سرمربی تیم ملی نیز از تماشاگران آن بود و نظری هم درون دروازه حضور نداشت.

با شروع رقابت که دو تیم محتط اما جذاب آن را شروع کردند تاسیسات بود که با ضربه عباسی دروازه دبیری را گشود اما شمس که اهمیت امتیاز این بازی را می دانست به هر ترتیب و با شناخت از تیم مقابل باعث شد تا دبیری توسط کوهستانی به کل تساوی و توسط اکبری به گل برتری برسد اما در دقایق پایانی نیمه نخست دبیری که 5 خطائه بود با خطای یارانش یک پنالتی به تیم تهرانی داد که شمسایی آن را به گل تبدیل کرد تا دیدار در نیمه نخست با تساوی 2-2 به پایان برسد .

با شروع نیمه دوم دو تیم برای کسب امتیاز بازی فشار حملات خود را بیشتر کردند و این میزبان بود که با ضربه قلی پور به گل رسید تا برتر از تاسیسات ظاهر شود اما در ادامه بی دقتی و اشتباه بازیکن تاسیسات باعث زدن یک گل به خودی شد تا دبیری با نتیجه 4-2 از تاسیسات پیشی بگیرد.شوت فرید نمازی آخرین تیر دبیری به یاران شمسایی بود و به گل تبدیل شد در ادامه با وجود اینکه تاسیسات دریایی 5 دقیقه پایانی را پنج کرد اما به گل دست نیافت تا امتیاز را تقدیم دبیری کند .ابراهیمی در این دیدار کارت زرد گرفت.




انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، دبیری ، شمس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار