سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: اگر امروز قاطعانه پیروز شدیم به دلیل این بود که بازیکنان تمام خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ایران، محمد وکیلی گفت: من بازی ژاپن را برابر تیم‌های دیگر دیده بودم؛ آنها هیچ وقت به اندازه امشب مقاوت نکردند. حتی روزی که سه بر دو کره جنوبی را بردند تا این حد تحت فشار نبودند.امروز ژاپن تلاش می کرد مقابل ما  بد نبازد و در واقع بازنده‌ای آبرومند باشد.
 
وکیلی افزود: بعد از کره‌جنوبی این دومین تجربه بازی تیم ما مقابل تیم‌های شرق آسیا بود. ما باید از این تجربه ها برای آینده استفده کنیم. اگر امروز بازیکنان  ما بتوانند جلوی تیم‌های شرق آسیا خوب بازی کنند در رده‌های جوانان و بزرگسالان هم می‌توانند بر این تیم‌ها پیروز شوند.
 
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران درباره مسابقه پلی آف تیم کشورمان برابر استرالیا گفت: همه بازی هایی که کردیم یک طرف این بازی یک طرف. ما بدون حتی یک ست باخته به این مرحله رسیدیم ، استرالیا اما با چهار باخت همان شانس صعود را دارد. استرالیا تیم بدی نیست  و سعی می کنیم آن ها دست کم نگیریم.
 
 تیم والیبال نوجوانان ایران پس از برد سه بر صفر برابر ژاپن فردا(پنجشنبه ۲۰ شهریور) در بازی پلی آف مقابل استرالیا قرار می‌گیرد تا در صورت پیروزی علاوه بر صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا، جواز حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده را نیز بدست آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار