بازی‌های درخشان دنی ولبک، ناکامی لوکاس پودولسکی در بازی‌های ملی همراه با تیم ملی آلمان را بیش از هر زمان نمایان کرده و احتمالا ولبک به راحتی جایگزین پودولسکی در ترکیب تیم آرسنال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، لوکاس پودولسکی ملی پوش آلمانی تیم آرسنال طی فصل قبل و انتقالات در فهرست فروش آرسن ونگر قرار داشت اما در نهایت وی نزد توپچی‌های لندن باقی ماند. پودولسکی در بازی‌های ملی هم چندان درخشان ظاهر نشده و در بازی‌ دوستانه مقابل تیم ملی آرژانتین و دیدار رسمی مقابل تیم ملی اسکاتلند نتوانست کار خاصی از پیش ببرد.

در طرف مقابل، دنی ولبک مهاجم تازه وارد آرسنال طی دیدار تیم ملی انگلیس مقابل تیم ملی سوئیس 2 گل به ثمر رساند و به چهره‌ای محبوب نزد آرسن ونگر تبدیل شد.

پودولسکی در مصاحبه با روزنامه کیکر گفت: شرایط برای من خیلی سخت شده است، زیرا بازیکنانی که با قیمت‌‌های بالا به تیم می‌آیند، در نظر مربی دارابی اولویت هستند.

امیدوارم در بازی‌های زیادی که در لیگ انگلیس پیش رو داریم، مربی به من فرصت بازی بدهد تا بتوانم توانایی‌هایم را به او نشان دهم، برای این منظور همواره خود را در وضعیت آمادگی جسمانی کامل نگه می‌دارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پودولسکی ، آرسنال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار