رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری نوجوانان گفت: در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان توانستیم چندین چهره خود را شناسایی کنیم.

 محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور شاهین شهر بسیار خوب برگزار شد تمامی امکانات از اسکان، تغذیه، مسیر امن تمامی آنها عالی بود و مسیرها بسیار  خوب پوشش داده شد و ما بدون استرس و حادثه خاصی این مسابقات را برگزار کردیم.
 
وی در ادامه افزود: 20 تیم در این دوره از مسابقات با 4 ورزشکار خود و تمامی امکانات حاضر شدند و این غیر قابل تصور بود و دوچرخه سواران رکوردهای  عالی را از خود به نمایش گذاشتند در آن جا کمیته استعدادیابی فدراسیون توانست چندین چهره خود را شناسایی کرده و آنها را برای اردوی تیم ملی دعوت کردیم و نفرات دعوت شده تا پایان شهریور ماه به اردو می آیند تا برنامه ها و تمرینات را از کمیته فنی دریافت کنند و در شهرهای خود آن را انجام دهند و پس از آن در اردوهای مرحله بعد شرکت کنند.
 
وفایی در خصوص مسابقات مرحله آخر لیگ کوهستان در لاهیجان گفت: در بخش بانوان  این مسابقات بدون هیچ مشکل خاصی برگزار شد و حادثه ای نداشتیم و در قسمت آقایان نیز به همین صورت بود و تیم‌های حاضر تقریبا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.
 
رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در خصوص بحث کنترل دوپینگ در مسابقات لیگ تصریح کرد: کنترل دوپینگ را قبل از شروع مسابقات از رکاب زنان انجام دادیم و در طول مسابقات به صورت رندومی از ورزشکاران گرفتیم و خدارو شکر تمامی رکاب زنان از سلامت برخوردار بودند.
 
وفایی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات آسیایی شانس مدال  آوری داریم یا خیر اظهار کرد:شانس مدال در بخش کوهستان برای ما بسیار کم است زیرا فاصله بسیار زیادی از رکاب زنان دیگر کشورها داریم، کمیته کوهستان باید فعالیت‌ها خود را برای رشد این بخش در سالهای آینده افزایش دهد و در برنامه‌ها مدون ما این مسئله جزو مسائل پر اهمیت است زیرا افراد بسیار هستند که بر دوچرخه سواری در بخش کوهستان علاقه دارند و ما هم هدف خود را پیشرفت در این بخش خواهیم گذاشت.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار