مدیرکل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم گفت: تجمیع موسسات غیر انتفاعی راهکاری جهت افزایش پذیرش دانشجو است تا حدی که هم اکنون 8 استان کشور اقدام به تجمیع موسسات خود کردند.

کارن ابری نیا مدیرکل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: تجمیع موسسات غیر انتفاعی یکی از راهکارهای موثر در حل مشکل پذیرش دانشجو در موسسات غیر انتفاعی است، البته در این راستا سیاستهای تشویقی جهت تجمیع در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد از موسسات غیر انتفاعی تجمیع شده و یا در حال تجمیع شدن است، افزود: موسسات غیر انتفاعی استانهای خراسان، قزوین، شیراز، کرمانشاه، مازندران و اصفهان در حال تجمیع موسسات غیر انتفاعی خود هستند و این در حالی است که موسسات استانهای خراسان ، قزوین، تبریز و قم نیز یک قدم جلوتر بودند، یعنی زمین جهت تجمیع موسسات خریداری شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۱:۰۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
با سلام
واقعا از این خبراتون لذت میبرم دستتون درد نکنه بنده العان چند ماهه که روزی 1..2 بار به سایت شما سر میزنم و از این اطلاعات مفیدتون لذت میبرم من قبلا میرفتم سایت www.dgabzar.com و از اونجا یه سری اطلاعات میگرفتم ولی العان چند ماهه که شدم مشتری دائم سایت شما.
ازتون متشکرم
آخرین اخبار