کاشان/

نخستین جشنواره ملی نعنا در کاشان خاتمه یافت

نخستین جشنواره ملی نعنا با معرفی نفرات برگزیده طی مراسمی در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی کاشان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کاشان؛در این مراسم که با حضور صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه امروز برگزار شد، کشاورزان نمونه، مقالات برتر، پذیرفته‌شدگان پوستر، عکاسان برگزیده نخستین جشنواره ملی نعنا معرفی و تقدیر شدند.
 
شرکت‌کنندگان از شهرهای خراسان رضوی، کاشان، محلات، تهران، کرج و تبریز عناوین برتر جشنواره را به خود اختصاص دادند.
 
در این مراسم،از علی شریف، حسن اخوان، علی ملکیان، سید محمد حسینی، رضا حاضری، عباس عباسی حسن‌آبادی، محمود صادق‌زاده، قاسم صادق‌زاده و جواد زارع به عنوان کشاورزان برتر با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل شدند.
 
در بخش مقالات برتر نیز از میان 100 مقاله ارسالی به جشنواره، آثار سید الیاس رزاقی با ارائه مقاله استخراج اسانس گیاهان به روش چرخ بسته هوا، جعفر کریمی با مقاله تحلیلی از استراتژیک توسعه گردشگری، سیده هلن عقیلی با مقاله بررسی اثر ضد ویروسی عصاره گیاه، منصوره قوام با مقاله نقش گیاهان دارویی در مدیریت پایدار و فرشته شاه‌بازی اصل با مقاله بررسی عملکرد سر شاخه و صفات مورفولوژیک در جمعیت‌های نعنا به عنوان مقالات برتر شناخته و تقدیر شدند.
 
عکاسان برگزیده این جشنواره نیز جواد نعمتی، نفیسه اسماعیلی و مالک مقامی به ترتیب نفرات اول تا سوم معرفی شدند و با هدایای تندیس جشنواره، لوح و هدیه نقدی تجلیل شدند و فریبا کردگار نیز قابل تقدیر شناخته شد.
 
همچنین در پذیرش پوستر آثار آسیه جبلی، زهرا نقیبی، لیلا دشتبان، مجتبی اخوان ارمکی، غلامعباس کوچکی، حوریه رئیسی، اعظم پیغمبری فینی و آسیه شعبانی به عنوان آثار برتر معرفی شد.
 
در پایان این جشنواره از اعضای ستاد برگزاری، شرکت‌های حامی، همکاران و اساتید جشنواره نیز تقدیر شد.
 
نخستین جشنواره ملی نعنا که از 19 تا 21 شهریور ماه با ویژه برنامه‌های کارگاه طب سنتی با حضور حسین خیراندیش، کارگاه به زراعی سعید دوازده امامی، کارگاه اسانس، طب الرضا، سخنرانی محمد باقر رضایی رئیس انجمن علمی گیاهان دارویی و ارائه مقالات در کاشان برگزار شد.
 
نخستین جشنواره ملی نعنا با حضور مسئولان شهرستان کاشان، رئیس انجمن‌های گیاهی ایران و کارشناسان با ارائه مقالات، اهدای جوایز به نفرات برتر و رونمایی از تمبر جشنواره به کار خود پایان داد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.