کارشناس فوتبال گفت: برکناری علی دایی بی‌ادبانه بود،‌ متأسفانه حرمت سرمربی پیشین تیم را نگه نداشتند.

امیر حاج رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من تغییر مربی یک امر طبیعی است اما به این شکل غیرمحترمانه بی‌ادبانه بود و متأسفانه اثرات بدی در جامعه دارد و حرمت سرمربی پیشین را رعایت نکردند.

وی در ادامه اظهار داشت: می‌شد برکناری علی دایی محترمانه و در خود باشگاه صورت می‌گرفت و نه به این شکل که حرمت سرمربی پیشین را رعایت نکردند.

حاج رضایی در ادامه گفت: متأسفانه این اقدام در باشگاهی رخ داد که پرطرفدارترین تیم است و امیدوارم این اقدام در دیگر باشگاهی رخ ندهد.

حاج رضایی گفت: در فوتبال هزار عامل وجود دارد که می‌تواند باعث موفقیت تیم یا باعث شکست یک تیم شود ممکن است این تغییر مربی و با رسیدن محرومان و مصدومان‌، پرسپولیس به روزهای اوج خود برگردد.

حاج رضایی در ادامه گفت: تا این لحظه لیگ تیم‌های استقلال- تراکتور- سپاهان و فولاد خوزستان خوب کار کردند و به عقیده من یکی از این چهار تیم قهرمان لیگ برتر می‌شوند.

حاج رضایی در پایان گفت:‌ نظر مثبتی در مورد تمدید قرارداد کی روش دارد اما این تمدید قرارداد به هر قیمتی نباید باشد با توجه به زمان کوتاهی که تا جام ملت‌های آسیا داریم حضور کی روش می‌تواند مفید باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: برکناری ، حرمت ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
fffas
۱۸:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
واقعا حرف درست و بجاییه علی دایی افتخار ایران هستش و نباید با مربی های دیگه مقایسه بشه
درود بر علی دایی
United States of America
حمید خان
۱۷:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
این آقای حاچ رضایی هم فقط درس ادب دادن رو خوب بلده ، یادم میاد که به قلعه نویی هم همین جمله رو گفته بود . باید بهش گفت این همه که ادب ، ادب میگی ، ای کاش در روز مسابقه پرسپولیس و نفت در استادیوم بودی تا ببینی ادب یعنی چه ؟ خیلی دلتون خوشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از هوداران متعصب پرسپولیس
۱۳:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
از خبرگزاری باشگاه خبرنگارن خواهش و تمنا میکنم به عنوان نماینده محبوب ترین تیم ایران وضعیت پرسپولیس و نظر نمایندگان و مسئولان نظام در این خصوص و اینکه چرا پرسپولیس در این چند سال نتوانسته انتظارات ما هواداران رو برآورده کند ؟چرا این قدر تعغیرات ؟مقصر این همه تعغیرات چه کسی است ؟ چرا ؟چرا؟ چرا؟ ممنون
آخرین اخبار