خطیب جمعه صنعا ضمن اعلام اینکه موج انقلاب مردم یمن دیر یا زود به اهداف خود خواهد رسید تاکید کرد شهادت شماری از تظاهرکنندگان در صنعا، آخرین سطرهای عمر حکومت را نوشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، خطیب جمعه صنعا تاکید کرد شهادت شماری از تظاهرکنندگان در تیراندازی نیروهای امنیتی یمن در صنعا، آخرین سطرهای عمر حکومت  را نوشت. 

دکتر "طه المتوکل" در خطبه های نماز جمعه صنعا گفت: موج انقلاب مردم یمن دیر یا زود به اهداف خود خواهد رسید. 

وی افزود: این جنایت ها بدون بازخواست نخواهد بود و ریخته شدن یک قطره خون هم بدون مجازات باقی نخواهد ماند. ما بر اساس تعالیم قرآنی عاملان این جنایت ها را قصاص خواهیم کرد. 

خطیب جمعه صنعا گفت: ما به رژیم حاکم درباره ادامه ظلم و زورگویی هشدار می دهیم و به آن می گوییم باید مطمئن باشد که در صورت ادامه لجبازی خود آخرین سطرهای عمر خود را خواهد نوشت. 

المتوکل گفت: رژیم حاکم یمن این جنایت ها را با چراغ سبز طرف های خارجی انجام می دهد. ما به منصور هادی می گوییم که اگر قاتلان را مجازات نکنی، شریک جرم خون های ریخته شده خواهی بود. 

روز گذشته صدها نفر از شرکت کنندگان در نماز جمعه صنعا با سردادن شعارهایی تاکید کردند "عبدربه منصور هادی" رئیس جمهور یمن شریک جرم کشتار تظاهرکنندگان است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: خون ، شهدا ، اخرین ، سطر ، عمر ، حکومت ، یمن ، نوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار