معاون امور شهری وفضای سبز منطقه 11 در راستای طرح استقبال از مهر از اجرای برنامه‌های زیستی محیطی در 2 مدرسه سطح منطقه خبر داد.

 کرم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: عمده محورهای اداره محیط زیست در طرح استقبال از مهر آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص آلودگی هوا بهینه‌سازی مصرف آب و کاهش آلایندگی آب و بهینه سازی مصرف انرژی است.

وی از افتتاح مدارس سبز در منطقه خبر داد و افزود: طرح مدارس سبز در مدرسه راهنمایی دخترانه شایسته و راهنمایی پسرانه تشریعت واقع در ناحیه 3 منطقه اجرایی می‌شود.

کریمی در خصوص کارگاههی مد نظر گرفته شده در این مدارس بیان داشت: کارگاههای راه‌های کاهش آلاینده‌ها هوا راهکاهای کاهش مصرف آب و مواد آلاینده آب و خاک ناشی از زندگی روزمره و راهکارهای کاهش آنها و راهکارهای مصرف انرژی در مدارس شایسته و شریعتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 100 نسخه کتاب آموزشی با موضوع آلودگی هوا و انرژی به ازای هر یک از مدارس نام برده توزیع می‌شود.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 خاطر نشان کرد: با استفاده از تبلیغات محیطی با شعار "به محیط زیست شهرمان تهران مهر بورزیم" اطلاع‌رسانی و آموزشهای لازم در آستانه بازگشایی مدارس انجام شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: استقبال ، مهر ، زیست محیطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار