150 ميليارد تومان برای توسعه بنادر گيلان و مازندران اختصاص يافت

معاون توسعه مديريت و منابع سازمان بنادر و دريانوردي عصر ديروز در حاشيه مراسم معرفي مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد گفت: اين سازمان امسال ‌هزار ميليارد تومان اعتبار براي توسعه بنادر ايران در نظر گرفته است که از اين ميزان، 150 ميليارد تومان به استانهاي مازندران و گيلان اختصاص يافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حق‌شناس همچنين از بهره برداري از دو پست اسکله بهمن‌ماه امسال در بندر امير آباد خبرداد و افزود: با بهره برداري از اين 2 اسکله تعداد اسکله‌هاي اين بندر استراتژيک به 14 پست مي‌رسد.

معاون توسعه مديريت و منابع سازمان بنادر و دريانوردي افزود: بندر اميرآباد در مرحله نهايي 34 پست اسکله خواهد داشت که با افتتاح سالانه يک اسکله در اين بندر اين امر محقق مي شود.

مدير کل بنادر ودريانوردي مازندران نيز در اين مراسم از  افزايش 52 درصدي تخليه و بارگيري کالا از ابتداي امسال تاکنون در بنادر اميرآباد ، نوشهر و فريدونکنار خبر داد.

تاتينا افزود: با ساخت سيلوي 50 هزار تني غلات و انبارهاي 20 هزار متر مربعي در نوشهر که عمليات اجرايي آن اغاز شده است ميزان تخليه و بارگيري کالا در اين بندر قديمي دو برابر مي شود.

در اين مراسم از زحمات نعيمي قدرداني و علي خدمتگزار به سمت مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد منصوب شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، بنادر ، گیلان ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار