عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران گفت: شرکت مخابرات استان تهران ، در سال 92 ، 247 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش دیتا وشبکه داشته است که برابر 68 درصد رشد نسبت به سال 91 ، است که با این سرمایه گذاری در طول یکسال اخیر ، بیش از مجموع 10 سال گذشته پهنای باند اینترنت این شرکت افزایش داشته است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شیدایی ، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران با اعلام این خبر گفت: پیش می بینی می شود در سال 1393 ، سرمایه گذاری برای توسعه دیتا وشبکه در مخابرات استان تهران به 310 میلیارد تومان افزایش یابد . با این سرمایه گذاری ها ظرفیت شبکه از 400 به 600 گیگابایت می رسد .

وی افزود : براین اساس ، تمام نیازهای پهنای باند اپراتورهای تلفن همراه در کشور مانند همراه اول ، ایرانسل ، رایتل وسایر اپراتورها ، درشبکه استان تهران را پاسخگو خواهیم بود .

شیدایی ، یکی از اهداف برنامه توسعه در شرکت مخابرات استان تهران را به روز رسانی تلفن ثابت و واگذاری ADSL دانست و گفت : در بخش دیتا نیز اهدافی چون ایجاد جاذبه در ارایه سرویس ADSL و ماندگاری و وفاداری مشترکان دنبال می شود .

وی افزود : برای ایجاد جاذبه در ارایه خدمات ADSL مخابرات ، قصد داریم با باندلینگ سرویس حوزه Voice و data افزایش سرعت اینترنت را بالا برده و ارایه خدمات ارزش افزوده ، سرویس متفاوتی را نسبت به سایر اپراتورها ارایه کنیم .

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران در خصوص ماندگاری مشترکان خاطرنشان کرد : شرکت مخابرات می بایست با تقویت امور پشتیبانی و خدمات پس از فروش ، اعتماد در مشترکان خود را بالا برده و باعث ماندگاری ووفاداری آنها به برند مخابرات شود .



انتهای پیام /
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار