کسب دو مدال نقره ششمین المپیاد علمی دانشجویان وزارت بهداشت یکی از دستاوردهای دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است.

فرحناز محمدی رئیس مرکز مطالبات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  افزود: المپیاد یکی از حرکت‌های خوب وزارت بهداشت در راستای توسعه مهارت‌های دانش پژوهی و شکوفایی پتانسیل بالقوه دانشجویان در بدنه آموزش عالی کشور است که زمینه‌ساز رشد توانایی‌ها و فعالیت‌های دانشجویان نیز می‌باشد. 

وی ضمن اشاره به کسب دو مدال نقره توسط یک تیم سه نفره در ششمین المپیاد علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی چند ماه باقی‌مانده به المپیاد به آماده‌سازی دانشجویان پرداخت که امیدواریم در هفتمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای کشور با مدیریت زمانی و همچنین برنامه ریزی مرکز EDC شاهد دستاوردهای مطلوب دیگری نیز باشیم. 

محمدی ضمن اشاره به برنامه‌های متعدد مرکز مطالعات و توسعه که از اردیبهشت ماه آغاز گردیده و ادامه خواهد داشت گفت: دانشجویان واجد شرایط علاقه‌مند و نخبه ضمن ورود به این عرصه می‌توانند آمادگی لازم برای ورود به المپیاد را کسب نمایند. 

المپیاد علمی نیازمند بسیج‌همگانی دانشجو، اساتید و مسئولین دانشگاه است
فرحناز محمدی رئیس مرکز مطالعات آموزش پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن تاکید بر برنامه ریزی مرکز EDC جهت توانمند‌سازی دانشجویان شرکت کننده در هفتمین المپیاد علمی دانشجویان وزارت بهداشت اذعان داشت: ایجاد انگیزه در دانشجویان جدید ‌الورود و سایر دانشجویان از حرکت‌های اساسی اساتید و متولیان آموزش در دانشگاه‌هاست که با محقق شدن آن شاهد ارتقاء دانشگاه و در ‌‌نهایت نخبه پروری و ارتقاء نظام علمی کشورمان خواهیم بود.

 گفتنی است، ششمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور چهار حیطه استدلال بالینی تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت و هنر در امور پزشکی برگزار گردید و معصومه سیاح و سعید عسگریان از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی حائز دو مدال نقره دو بخش مدیریت نظام سلامت شدند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.