دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت رزمی‌کاران قمی در کسب چهار مدال رنگارنگ جوجیتسو و کوبودو مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ تیم مردان قم با درخشش در پیکارهای قهرمانی مردان کشور و کسب مدال‌های رنگارنگ به قم بازگشت.

جواد محمدزاده بیان کرد : رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوجیتسو برای شناخت ترکیب تیم اعزامی کشورمان به مسابقات برون‌مرزی برگزار شد و رزمی‌کاران قم در حالی راهی این مسابقات شدند که تمرینات آمادگی آنها با امکانات و شرایط مطلوبی برگزار شده و همگی مدعی کسب مدال از این پیکارها بودند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جوجیتسو به منظور حضور در رقابت‌های بین‌المللی راه یافتند در حالی که این رقابت‌ها در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف بخش کومیته و همچنین در قسمت کاتا به انجام رسید.

وی در پایان ادامه خاطر نشان کرد : رشته‌های جوجیتسو و کوبودو در کنار رشته‌هایی مانند کیک‌بوکسینگ، ووینام و چندین رشته و سبک رزمی دیگر از جمله ورزش‌های زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی در کشور و همچنین هیئت ورزش‌های رزمی در استان قم و دیگر استان‌های کشور به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: قم ، قهرمانی ، مدال ، طلا ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.