به دنبال بر کناری پائولو نبتو از سر مربیگری تیم ملی پرتغال هیچکدام از مربیان پرتغالی ازجمله کارلوس کی‌روش حاضر به جایگزینی وی نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، شکست خانگی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی آلبانی موجب برکناری پائولو بنتو سرمربی این تیم شد.

پرتغال با مربیگری بنتو تا مرحله نیمه نهایی رقابتهای یورو 2012 هم صعود کرده بود اما بازیهای ضعیف در جام جهانی 2014 و شکست اخیر مقابل آلبانی موجب شد بنتو از سمت برکنار شود.

هر چند فوتبال پرتغال دارای 6 تا 7 مربی سرشناس است که همگی در لیگ‌های برتر اروپایی مشغول به فعالیت هستند اما هیچکدام حاضر به پذیرش هدایت تیم ملی این کشور نیستند.

کارلوس کی روش، طی مصاحبه‌ای خبر رسمی پذیرش مربیگری تیم ملی ایران را به رسانه‌های پرتغالی ابلاغ کرد و گفت: شرایط بنتو را به خوبی درک می‌کنم، ترجیح می‌دهم مربی تیم ملی ایران باشم تا تیم ملی پرتغال.

تا کنون نام سرمربی شامل فرناندو سانتوس 59 ساله و مربی سابق تیم ملی یونان در بازیهای جام جهانی 2014، ژسوالدو فرایر 68 ساله و لوئیس فلیپه اسکولاری مربی سابق تیم ملی برزیل به عنوان جایگزین احتمالی بنتو معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، لوئیس ، فلیپه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۳:۱۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
چون توپرتغال انتظارات فراترازاین حرفهاست؟
آخرین اخبار